|
Saphe |
Besvar | Side <1 9101112> |
Forfatter | |||
Stoffer1987
Guld medlem Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
En politimåling er hvor de kører bagved dig, og måler farten løbende over en strækning. Der bliver der ikke fratrukket noget, da de beregner afstand kørt/tid brugt = beregnet fart.
Lasermåling fratrækkes ift. måleusikkerheden,
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4731 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Politimålingen kan ikke diskuteres. Da jeg prøvede et par VW biler sidste år, kørte jeg gennem en lille by med 70 km fartgrænse. Og jeg sætter farten ned til 70 på det elektroniske speedometer. Alligevel blir jeg blitzet og får en bøde på 1000 kr. Betalingen blev et mellemværende mellem bilforhandleren og jeg, så det var bare at betale ved kasse A.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9390 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Waze er en google app, som bruger Googles trafik information fra folks Android telefoner.
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du kan altid kigge på bødeforlæget….. Gravede tilbage i eboks: +/- 3% km/t Klaus |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så spørger man: Hvornår er uret og længdemåleren sidst kalibreret/verificeret? En kollega der arbejdede med kalibrering og verifikation, tog den (mest for sjov) i retssalen og fik frafald i sigtelse på den konto! Okay, det er også 30 år siden….. Klaus |
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8595 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der er intet galt med vores. Begge er korrekt, men vore anses for gammeldags. |
|||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2564 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er det korrekt forstået, at man stadig godt kan købe de gamle udgaver standard og Saphe Drive uden at have det abonnement.
Har gået længe og overvejet Saphe, men gider ikke abonnement.
|
|||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7100 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja de gamle er gratis at bruge
|
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10450 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men kan de stadig købes blev der spurgt om. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja en opdateret udgave Saphe One+ er uden abonnement og virker helt som de gamle uden carplay.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2564 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Okay og det samme gør sig gældende for Saphe Drive?
Er der noget jeg skal være opmærksom på, hvis jeg køber den?
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja du skal ha carplay i bilen for at få fuld udnyttelse af den. Til gengæld skal du betale 25 kr/md. Alt det slipper du for, hvis du køber den almindelige, som advarer nøjagtig lige så godt med høj sirene lyd via tlf.
|
|||
|
|||
Besvar | Side <1 9101112> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |