|
Saphe |
Besvar | Side <1 101112 |
Forfatter | |||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2564 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg tænker på den gamle Saphe Drive ikke den nye.
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4731 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den kender jeg ikke.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
ZackGem
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den gamle Saphe driver virker uden abonnement. Virker nøjagtig som dem uden skærm - Bare med tilføjelsen af skærmen :-)
Det er klart den bedste de har lavet (den gamle Saphe drive). Skærmen ses bedre i lys - Den nye kan være ret svær at se. Samtidig så tilføjer den nyeste intet ud over farve på skærmen - Men fylder så også 3x så meget i tykkelsen pga. behovet for stort batteri. Den gamle er desværre kun muligt at købe, hvis nogle har restlager af den. Laves ikke mere. Jeg har købt den nye i begge vores biler, men er skiftet tilbage til den gamle igen i den ene, da abonnementet ikke giver meget værdi, og hardwaren som nævnt bestemt ikke er bedre på den nye. Redigeret af ZackGem - 04-Februar-2022 kl. 23:23 |
|||
madsklit
Bruger Oprettet: 07-September-2010 Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Synes du ikke det er voldsomt irriterende med den sirene på tlf? Jeg har den gamle model med 2 knapper og en led pærer der lyser blåt ved politi, fotovogn osv og rødt ved bil i vejsiden feks, også bipper og blinker den bare når der er noget på færde, men måske det bare er mig der ikke gider hører på den sirene.
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4731 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej det er rart at den laver lyd, fordi hvis man har passagerer med og snakker, så er man ikke opmærksom på at Saphe dimsen blinker.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
Besvar | Side <1 101112 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |