|
Saphe |
Besvar ![]() |
Side <1 45678 12> |
Forfatter | ||
JørgenR ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 369 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Er du sikker på at din telefon er indstillet til at være "synlig" (i bluetooth indstilling).
|
||
/ Jørgen
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5072 |
|
Ja der står: Nu synlig som “iPhone”. Og under Mine Enheder står min Pure Evoke H6 som ikke tilsluttet. Bør Saphe ikke også stå der?
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10514 |
|
Undskyld, men er denne tråd ikke helt malplaceret under fælleskøb??? Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5072 |
|
Og så har jeg lige været på langfart, og nu virker skidtet igen :-) Den laver godt nok flere lyde nu under kørslen, men det må være notifikationer der gir lyd om at der sker noget nyt forude, så det er ok.
Dog når jeg starter, gir den en lang bip bip serie og blinker rødt samtidigt, det har den ikke gjort før. Men går ud fra den virker nu.
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Næ, udgangspunktet for tråden som er fra 2016 er jo et fælleskøb
![]() |
||
![]() |
||
|
Så er den gal igen! Under kørsel kommer en notifikation på iPhone med beskeden: “Har ikke forbindelse til Internettet”. Mig bekendt er det heller ikke nødvendigt, da Saphe virker via Satellit. Så hvorfor skriver appen det, og hvordan undgår jeg den forstyrrelse under kørslen?
|
||
![]() |
||
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
|
Mig bekendt virker en Saphe ikke uden internetforbindelse.
|
||
![]() |
||
|
Nej det er jo forbindelsen til fartkontrol.nu, så alle Saphe brugere får advarslerne. Men hvad kan jeg så gøre for at få en stabil internetforbindelse på iPhonen?
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
|
saphe virker kun via en mobiltelefon.
Har ingen sat modtager. Så har mobilos ikke forbindelse til nettet virker saphe ikke.
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5340 |
|
![]() |
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
|
Og Saphe appen blir ved med at skrive den ikke har forbindelse til internettet. Ergo er den ikke istand til at advare om fotofælder eller trafik uheld. Er der en der kan guide mig til at få internettet til at virke på min iPhone, jeg er træt af at betale hastighedsbøder, har lige betalt en på 1000,-
![]() Redigeret af Munch - 22-Juli-2021 kl. 15:31 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
|
Først og fremmest, så prøv at fjerne saphe app’en og installere den igen.
Er Bluetooth slået til og må saphe app køre i baggrunden? Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 45678 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |