|
Saphe |
Besvar ![]() |
Side <1 56789 12> |
Forfatter | |||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5097 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ok tak, det er hermed gjort. Og nu skulle jeg også oprette en ny bruger, det kan jeg ikke huske jeg har gjort før. Lige bestemt det med at bluetooth er slået og appen har adgang til lokalitet altid, har jeg altid sørget for. Så jeg håber en gen installering afhjælper problemet.
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19673 |
||
Lige en enkelt ting mere, er du oprettet i “club saphe” og logget ind?
Det er noget nyt skrammel saphe forsøger at klemme ned over hovedet på deres kunder. Syntes at min saphe æder lige lovligt meget strøm, så slettede app og installerede igen. App vil ikke længere køre uden at man er medlem……. HVAD FANDEN SKAL DET NU TIL FOR? Overvejer vitterligt om jeg skal sælge min saphe (hvis den overhovedet er penge værd efter sådan et stunt?) og købe noget andet! Klaus
|
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5097 |
||
Jeg tænkte det samme og har ikke oprettet mig i club saphe. Jeg går ud fra min nyoprettede bruger intet har med clubben at gøre. Den blir kasseret hvis det er tilfældet!
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19673 |
||
Din nyoprettede bruger er netop til club saphe.
Jeg tog provokatør hatten på og oprettede mig som Freddy Sørensen. Begynder der at komme rekvalmemails fra dem, må jeg nok lige have en snak med dem! Klaus
|
|||
![]() |
|||
||
Du har ret, jeg har lige modtaget en mail med velkommen i clubben. Der var to knapper ved installeringen, den ene var clubben, den anden var en bruger tilmelding. De bør meldes til Datatilsynet.
|
|||
![]() |
|||
||
Iøvrigt virker Saphen heller ikke efter gen-indstallationen.
|
|||
![]() |
|||
||
Kan den se din saphe dims via Bluetooth? Har app’en lov til ar bruge internet og være aktiv altid? Klaus
|
|||
![]() |
|||
||
Nej Saphe har aldrig været synlig i bluetooth listen. Man kopler op inde i appen ved at trykke på linket i enheder og så står der tilsluttet.
Saphe link må få adgang til Lokalitet Altid Bluetooth Grøn Siri og søgning Lær af denne app + 4 andre Notifikationer Tillad notifikationer, på låst skærm - notifikationscenter - bannere. Bannerformat Midlertidigt. Lyde Grøn. Etiketter Grøn Indstillinger Vis eksempler På ulåst skærm. Gruppér notifikationer Auto Opdatér i baggrunden Grøn Mobildata Grøn
|
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
||
Indtil du får internettet til at virke, så har langt de fleste biler sådan en anordning nede foran rattet, hvor man lige kan holde - typisk den venstre - viser under tallet svarende til hastighedsskiltningen på vejen. Jeg har testet den og det virker OK. |
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
![]() |
|||
||
Det er blevet mere moderne i nye biler, der er noget der hedder skiltegenkendelse, så du får hastigheden fra skiltningen til at stå mellem urene. Nu mangler de bare at kople det sammen med den adaptive fartpilot, så hastigheden ikke kan overskrides.
|
|||
![]() |
|||
j8544 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2016 Status: Offline Point: 172 |
||
![]() |
|||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
||
Mangler Nej. Det har jeg allerede. Det hedder PCC. Har fået det eftermonteret i min Octavia fra 2018. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 56789 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |