recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Saphe
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Saphe

 Besvar Besvar Side  <1 7891011 12>
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2022 kl. 11:46
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Har du en af vores eksisterende trafikalarmer?



Hvem er "vores"?


Flemming

Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2022 kl. 12:01
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Hvem er "vores"?

Vore…..


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2022 kl. 12:38
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Har du en af vores eksisterende trafikalarmer?


Hvem er "vores"?

Flemming


Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2022 kl. 16:37
kopi fra saphe siden.  LOL
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2022 kl. 16:44
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

kopi fra saphe siden.  LOL
Og tak for oplysningen. Jeg vil ikke betale for Saphe når vi selv leverer advarslerne.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2022 kl. 17:04
Jeg er glad for min Saphe, men er ikke sikker på at det bliver en Saphe igen, når/hvis den nuværende går i stykker.
Syntes helt ærligt at de malker koen lige lovligt meget.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2022 kl. 17:06
synes det er lidt ærgerligt at CarPlay kræver et betalings abonnement.
En visning at samme info som kommer i notifikation på telefonen ville være fint til mig, behøver ikke noget navigation, og evt mulighed for at fortælle præcist hvad det er når man melder noget ind det vil jo også give værdi for fællesskabet.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2022 kl. 17:27
Prøv Waze app'en på din telefon. Den giver tilsvarende oplysninger om fartfælder, ulykker etc., og er helt gratis.

Flemming


Redigeret af fltk - 23-Januar-2022 kl. 17:28
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2022 kl. 18:57
Jo flere forskellige dimser der rapporterer fotofælder og havarier, jo dårligere dækning får man. Systemet er enkelt, hvis du ser en fotofælde eller stærekasse, trykker du på dimsen. Ser du et havari trykker du to gange på dimsen. Saphe har de fleste brugere i DK, OOONO har færre og kan ikke registrere havari. 

Men Saphe skyder sig selv i foden ved at forlange betaling for at vi kan se den på Carplay, det var ikke hvad de skrev til mig via mail for et års tid siden. De tilsidesætter at det er brugerne der skaber værdien, kommer der ingen meldinger ind, dør Dimsen. Politiet er glad for at folk får advarsler og nedsætter farten, så den er også samfundsnyttig.


Redigeret af Munch - 23-Januar-2022 kl. 18:57
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2022 kl. 19:53
Oprindeligt skrevet af Steffen32 Steffen32 skrev:

så man er ekstra opmærksom, på ikke lige at komme for stærkt igennem en lille by på landevejen.



Du vil kun være ekstra opmærksom, hvis der er meldt fart kontrol.
Jeg håber, ikke at du har behov for en besked for at køre lovligt og efter forholdene - lige meget om det er en lille ny eller ej.
.....
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2022 kl. 20:53
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Prøv Waze app'en på din telefon. Den giver tilsvarende oplysninger om fartfælder, ulykker etc., og er helt gratis.

Flemming

Men starter den selv sammen med bilen?
Er der brugere nok i DK til den giver samme værdi som saphe?

Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2022 kl. 20:53
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Oprindeligt skrevet af Steffen32 Steffen32 skrev:

så man er ekstra opmærksom, på ikke lige at komme for stærkt igennem en lille by på landevejen.



Du vil kun være ekstra opmærksom, hvis der er meldt fart kontrol.
Jeg håber, ikke at du har behov for en besked for at køre lovligt og efter forholdene - lige meget om det er en lille ny eller ej.
Det er ikke det den skal bruges til. Men når man gang på gang blir busted for overskridelse på 1-2 km/t i villaveje hvor kontrollen holder gemt på sidevejene, så har man brug for dimsen til at advare imod pengemaskiner.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 7891011 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu