recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Saphe
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Saphe

 Besvar Besvar Side  <1 45678 12>
Forfatter
Besked
JørgenR Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2020 kl. 07:42
Er du sikker på at din telefon er indstillet til at være "synlig" (i bluetooth indstilling).
/ Jørgen
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4242
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2020 kl. 08:36
Oprindeligt skrevet af JørgenR JørgenR skrev:

Er du sikker på at din telefon er indstillet til at være "synlig" (i bluetooth indstilling).
Ja der står: Nu synlig som “iPhone”. Og under Mine Enheder står min Pure Evoke H6 som ikke tilsluttet. Bør Saphe ikke også stå der?
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10301
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2020 kl. 10:00
Undskyld, men er denne tråd ikke helt malplaceret under fælleskøb???

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4242
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2020 kl. 14:10
Og så har jeg lige været på langfart, og nu virker skidtet igen :-)  Den laver godt nok flere lyde nu under kørslen, men det må være notifikationer der gir lyd om at der sker noget nyt forude, så det er ok.

Dog når jeg starter, gir den en lang bip bip serie og blinker rødt samtidigt, det har den ikke gjort før. Men går ud fra den virker nu.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2020 kl. 19:06
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Undskyld, men er denne tråd ikke helt malplaceret under fælleskøb???

Flemming
Næ, udgangspunktet for tråden som er fra 2016 er jo et fælleskøb Wink
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4242
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2021 kl. 10:41
Så er den gal igen! Under kørsel kommer en notifikation på iPhone med beskeden: “Har ikke forbindelse til Internettet”. Mig bekendt er det heller ikke nødvendigt, da Saphe virker via Satellit. Så hvorfor skriver appen det, og hvordan undgår jeg den forstyrrelse under kørslen?
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2021 kl. 11:04
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Så er den gal igen! Under kørsel kommer en notifikation på iPhone med beskeden: “Har ikke forbindelse til Internettet”. Mig bekendt er det heller ikke nødvendigt, da Saphe virker via Satellit. Så hvorfor skriver appen det, og hvordan undgår jeg den forstyrrelse under kørslen?

Mig bekendt virker en Saphe ikke uden internetforbindelse.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4242
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2021 kl. 11:30
Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Så er den gal igen! Under kørsel kommer en notifikation på iPhone med beskeden: “Har ikke forbindelse til Internettet”. Mig bekendt er det heller ikke nødvendigt, da Saphe virker via Satellit. Så hvorfor skriver appen det, og hvordan undgår jeg den forstyrrelse under kørslen?

Mig bekendt virker en Saphe ikke uden internetforbindelse.
Nej det er jo forbindelsen til fartkontrol.nu, så alle Saphe brugere får advarslerne. Men hvad kan jeg så gøre for at få en stabil internetforbindelse på iPhonen?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2021 kl. 13:42
saphe virker kun via en mobiltelefon. 

Har ingen sat modtager. 

Så har mobilos ikke forbindelse til nettet virker saphe ikke.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2021 kl. 20:31
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Så er den gal igen! Under kørsel kommer en notifikation på iPhone med beskeden: “Har ikke forbindelse til Internettet”. Mig bekendt er det heller ikke nødvendigt, da Saphe virker via Satellit. Så hvorfor skriver appen det, og hvordan undgår jeg den forstyrrelse under kørslen?
Satellitforbindelse er mobilens GPS til lokationsbestemmelse til hvor du befinder dig, internet er til at angive hvilke lokationer der er advarsler på. Wink
Mvh. JørgenT
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4242
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 15:30
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Så er den gal igen! Under kørsel kommer en notifikation på iPhone med beskeden: “Har ikke forbindelse til Internettet”. Mig bekendt er det heller ikke nødvendigt, da Saphe virker via Satellit. Så hvorfor skriver appen det, og hvordan undgår jeg den forstyrrelse under kørslen?
Satellitforbindelse er mobilens GPS til lokationsbestemmelse til hvor du befinder dig, internet er til at angive hvilke lokationer der er advarsler på. Wink
Og Saphe appen blir ved med at skrive den ikke har forbindelse til internettet. Ergo er den ikke istand til at advare om fotofælder eller trafik uheld.
Er der en der kan guide mig til at få internettet til at virke på min iPhone, jeg er træt af at betale hastighedsbøder, har lige betalt en på 1000,- LOL


Redigeret af Munch - 22-Juli-2021 kl. 15:31
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 15:47
Først og fremmest, så prøv at fjerne saphe app’en og installere den igen.

Er Bluetooth slået til og må saphe app køre i baggrunden?



Klaus



Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu