recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Saphe
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Saphe

 Besvar Besvar Side  <1 678910 12>
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2021 kl. 15:06
anyway så har Saphe folkene skrevet til mig at indmeldelse i club Saphe er nødvendig for at få Saphe dimsen til at virke. Grunden til at de har lavet det sådan, er for at andre apps ikke skal stjæle data fra Saphe appen. Clubben bruges ikke til andet.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2021 kl. 16:26
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

anyway så har Saphe folkene skrevet til mig at indmeldelse i club Saphe er nødvendig for at få Saphe dimsen til at virke. Grunden til at de har lavet det sådan, er for at andre apps ikke skal stjæle data fra Saphe appen. Clubben bruges ikke til andet.

Ikke andet - og kan sende reklvalmer til dig.



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2021 kl. 16:37
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

anyway så har Saphe folkene skrevet til mig at indmeldelse i club Saphe er nødvendig for at få Saphe dimsen til at virke. Grunden til at de har lavet det sådan, er for at andre apps ikke skal stjæle data fra Saphe appen. Clubben bruges ikke til andet.

Ikke andet - og kan sende reklvalmer til dig.



Klaus
Nej det er frivilligt.

“Når du opretter dig på Club Saphe, får du mulighed for at vælge at tilmelde dig vores nyhedsmail og dermed få adgang til vores parkerings widget. Det er dog valgfrit, og du kan takke nej til dette, hvis du ikke ønsker det.”
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2021 kl. 12:20
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Nej Saphe har aldrig været synlig i bluetooth listen. Man kopler op inde i appen ved at trykke på linket i enheder og så står der tilsluttet.

Saphe link må få adgang til

Lokalitet   Altid
Bluetooth   Grøn
Siri og søgning   Lær af denne app + 4 andre

Notifikationer   Tillad notifikationer, på låst skærm - notifikationscenter - bannere. 
Bannerformat   Midlertidigt. Lyde   Grøn. Etiketter   Grøn
Indstillinger   Vis eksempler   På ulåst skærm. Gruppér notifikationer   Auto

Opdatér i baggrunden   Grøn
Mobildata   Grøn

Har samme indstillinger på min og det virker.

Bruger du evt trådløs CarPlay?
Har i perioder haft problemer med at min iPhone troede bilens wifi til CarPlay var et almindeligt wifi, så var der ingen data på iPhonen. Bil radioen viste et wifi ikon der hvor 4g/5g ikonet normalt er, når der var problemer.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2021 kl. 13:11
Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Nej Saphe har aldrig været synlig i bluetooth listen. Man kopler op inde i appen ved at trykke på linket i enheder og så står der tilsluttet.

Saphe link må få adgang til

Lokalitet   Altid
Bluetooth   Grøn
Siri og søgning   Lær af denne app + 4 andre

Notifikationer   Tillad notifikationer, på låst skærm - notifikationscenter - bannere. 
Bannerformat   Midlertidigt. Lyde   Grøn. Etiketter   Grøn
Indstillinger   Vis eksempler   På ulåst skærm. Gruppér notifikationer   Auto

Opdatér i baggrunden   Grøn
Mobildata   Grøn

Har samme indstillinger på min og det virker.

Bruger du evt trådløs CarPlay?
Har i perioder haft problemer med at min iPhone troede bilens wifi til CarPlay var et almindeligt wifi, så var der ingen data på iPhonen. Bil radioen viste et wifi ikon der hvor 4g/5g ikonet normalt er, når der var problemer.
Det ser ud til det virker nu, så det er nødvendigt at tilmelde sig Saphe Clubben. 

Nå men det er godt jeg IKKE har trådløs Carplay så. Det ærgrede jeg mig over i starten, men det kræver også trådløs opladning sammen med, ellers taber tlf jo strømmen.
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2021 kl. 17:03
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Nej Saphe har aldrig været synlig i bluetooth listen. Man kopler op inde i appen ved at trykke på linket i enheder og så står der tilsluttet.

Saphe link må få adgang til

Lokalitet   Altid
Bluetooth   Grøn
Siri og søgning   Lær af denne app + 4 andre

Notifikationer   Tillad notifikationer, på låst skærm - notifikationscenter - bannere. 
Bannerformat   Midlertidigt. Lyde   Grøn. Etiketter   Grøn
Indstillinger   Vis eksempler   På ulåst skærm. Gruppér notifikationer   Auto

Opdatér i baggrunden   Grøn
Mobildata   Grøn

Har samme indstillinger på min og det virker.

Bruger du evt trådløs CarPlay?
Har i perioder haft problemer med at min iPhone troede bilens wifi til CarPlay var et almindeligt wifi, så var der ingen data på iPhonen. Bil radioen viste et wifi ikon der hvor 4g/5g ikonet normalt er, når der var problemer.
Det ser ud til det virker nu, så det er nødvendigt at tilmelde sig Saphe Clubben. 

Nå men det er godt jeg IKKE har trådløs Carplay så. Det ærgrede jeg mig over i starten, men det kræver også trådløs opladning sammen med, ellers taber tlf jo strømmen.

Det bruger faktisk ikke særligt meget strøm med CarPlay så længe skærmen er slukket på telefonen, men det er også lækkert med trådløs opladning når man har behov for det.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2021 kl. 17:06
Min tlf skærm er ikke slukket så længe den kører Saphe Link. Håber snart den kommer på Carplay.
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2021 kl. 17:22
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Min tlf skærm er ikke slukket så længe den kører Saphe Link. Håber snart den kommer på Carplay.

Nøjes bare med lyd advarslen, har for det meste bare telefonen i lommen alligevel.
Men det vil da være fint at få den som CarPlay, er det noget som der har været snak om?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2021 kl. 19:38
Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Min tlf skærm er ikke slukket så længe den kører Saphe Link. Håber snart den kommer på Carplay.

Nøjes bare med lyd advarslen, har for det meste bare telefonen i lommen alligevel.
Men det vil da være fint at få den som CarPlay, er det noget som der har været snak om?
Ja det er selvfølgelig rigtigt. Glemmer tit at tage tlf med ind i butikker fordi den ligger lunt og godt i midterarmlænet hvor usb forbindelsen sidder.
Ja jeg synes jeg hørte om det for noget tid siden. Mega praktisk da man kan vælge kortvisning på Saphe.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2021 kl. 09:27
Jeg har netop fået svar fra Saphe til morgen, at de er igang med udvikling af Saphe Link appen til CarPlay. Og jeg er sat på en mailingliste, så får besked direkte når den er klar.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2022 kl. 09:54
Saphe har nu lavet et nyt community med mdl betaling på 25 kr/md, som er incl app til airplay. Min søn mener at det betyder der ikke meldes om fartfælder og havari fra de nye Saphe enheder til de gamle Saphe enheder. Er der nogen der ved noget konkret?

Redigeret af Munch - 23-Januar-2022 kl. 10:04
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2022 kl. 11:09
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Saphe har nu lavet et nyt community med mdl betaling på 25 kr/md, som er incl app til airplay. Min søn mener at det betyder der ikke meldes om fartfælder og havari fra de nye Saphe enheder til de gamle Saphe enheder. Er der nogen der ved noget konkret?


Har du en af vores eksisterende trafikalarmer?
Og blot vil beholde den, så skal du ikke bekymre dig. Alle vores trafikalarmer, hvad enten det er en Saphe One, Saphe One+ eller Saphe Drive vil blive vedligeholdt og supporteret – uden at et abonnement er påkrævet.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678910 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu