recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sat og kabeltv på Samsung 6-serie (F)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sat og kabeltv på Samsung 6-serie (F)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Valde1936 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-August-2007
Sted: DK-2800
Status: Offline
Point: 431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valde1936 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sat og kabeltv på Samsung 6-serie (F)
    Sendt: 10-Marts-2014 kl. 21:45
Hej,
Jeg hjælper en veninde med et samsung F 6275...
Hun har Yousee kabel men ønsker også at benytte tv'ets sattuner...
Er det ikke muligt at benytte begge samtidigt??
Jeg kan kun skifte tuner ved at lave en ny kanalsøgning og vælge enten sat eller kabel ... Mit gamle Pana kan sagtens klare dette med 2 forskellige favoritlister... Er der noget jeg har overset??

På forhånd tak
Valde
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2014 kl. 21:49

Der kan bruges enten den ene eller den anden, med andre ord der skal vælges den man ønsker at bruge.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2014 kl. 13:33
Det er desværre set på rigtig mange TV, at de har denne begrænsning. Personligt ville jeg gerne kunne komme alle mulige sources ind i kanallisten på mit LG-tv, så fx. en HDMI-indgang kunne komme ind i kanalrækkefølgen. Tilsvarende ved flere tunertyper; dog har jeg ikke personligt dette behov.
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Valde1936 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-August-2007
Sted: DK-2800
Point: 431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valde1936 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2014 kl. 19:35
Tak for svarene endnu en grund til at jeg er meget tilfreds med mit Pana frem for Samsungs smarte tv
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu