|
Sat og kabeltv på Samsung 6-serie (F) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Valde1936 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Marts-2014 kl. 21:45 |
Hej,
Jeg hjælper en veninde med et samsung F 6275... Hun har Yousee kabel men ønsker også at benytte tv'ets sattuner... Er det ikke muligt at benytte begge samtidigt?? Jeg kan kun skifte tuner ved at lave en ny kanalsøgning og vælge enten sat eller kabel ... Mit gamle Pana kan sagtens klare dette med 2 forskellige favoritlister... Er der noget jeg har overset?? På forhånd tak Valde |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der kan bruges enten den ene eller den anden, med andre ord der skal vælges den man ønsker at bruge. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Det er desværre set på rigtig mange TV, at de har denne begrænsning. Personligt ville jeg gerne kunne komme alle mulige sources ind i kanallisten på mit LG-tv, så fx. en HDMI-indgang kunne komme ind i kanalrækkefølgen. Tilsvarende ved flere tunertyper; dog har jeg ikke personligt dette behov.
|
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
|
Valde1936 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
Tak for svarene endnu en grund til at jeg er meget tilfreds med mit Pana frem for Samsungs smarte tv
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |