|
Sata-strøm kabel til NUC D34010WYK |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
almvik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Februar-2014 kl. 14:46 |
Er der nogen der ved hvilket strømkabel der passer til stikket bag ved den blå sata-header på midten af siden på dette link :
Det kan ses lidt tydeligere på dette link i toppen : Mvh Almvik
|
|
![]() |
|
top30 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2012 Sted: Køge Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa
Det er et Sata power Female to Female stik du skal bruge, men er det ikke inkluderet i NUC kassen, det er jo ikke alle steder at sådan noget er lagervare. Jeg ville søge på Ebay, her kan du ved at bruge et par minutter på at kigge billeder sikkert finde et kabel til 10 kr. inkl porto til Danmark :-) Mvh Top30
|
|
![]() |
|
almvik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
Det er nu mere bredden på delen der skal sidde på mobo.
Det andet kan jeg godt læse mig til på de links som er vist på min forespørgsel ;-) Mvh Almvik |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Bredden er jo ligegyldig - du har kun 1 type stik. og det er som Top30 siger! Sandsynligvis nok noget i retning af http://www.delock.de/produkte/F_726_Stromkabel_60114/merkmale.html
(kan fås hos proshop, og andre danske eshops også.) |
|
![]() |
|
Det duer desværre ikke. Det er for bredt. Der er jo en grund til at intel kun anbefaler et stik på nuværende tidspunkt.
Jeg efterspørger erfaringer ikke formodninger, tak. Mvh Almvik |
|
![]() |
|
zczc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
Så er dette ikke det rette forum.
|
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
Det er et ganske almindeligt SATA han stik. Et helt almindeligt hun stik passer fint i.
Der er dog 2 problemer: - At finde et hun -> hun SATA stik. - at finde et stik der er plads til. Det skal vinkles umanerligt meget ( hvis det overhovedet er muligt) for at der er plads inde i kabinettet. Jeg sprang over hvor gærdet var nemmest at ødelægge og savede hul i bunden af min NUC. Da den alligevel er gemt væk der hvor jeh skal bruge den, har det ingen betydning hvordan den ser ud. |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Jeg fandt sådan en ledning her i min rodeskuffe
![]() NB. har klippet ledning af til Molex stikket
|
|
![]() |
|
Looklight ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
Jeg har mange af de stick som Pony65 viser, jeg kan send en i posten hvis du vil ha et.
Uden du skal betale, så kan du se om den kan bruges. Send en PM til mig. ![]() Edit: Du kunne også køb dem her http://www.kustompcs.co.uk/acatalog/SATA.html og lave kablen den længde den nu skal ha'. Hvis du gør det, skal du husk at køb 2 slut låg. Jeg har brugte dem før og de er nem at lave. Redigeret af Looklight - 07-Februar-2014 kl. 03:39 |
|
Panasonic TH-42PZ85
Panasonic DMP-BD55 Kiss VR-588 Onkyo TX-SR706 PS3 m500Gb hdd Focal Sib XL 5.1 |
|
![]() |
|
Jonaskp, Pony65 og Looklight, tak for tilbagemeldingerne! :-)
Jonaskp, gider du sende et billede af hvor du har lavet hullet ? Jeg skulle nok have haft købt D34010WYKH udgaven, men kunne bedre lide den jeg købte.... Well well :-) Mvh Almvik
|
|
![]() |
|
Og tak for tilbuddet, Looklight!
|
|
![]() |
|
Looklight ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
Hehe, jeg har lige set denne review.
http://www.legitreviews.com/intel-nuc-kit-d54250wykh-review_133823 Denne ville jeg gerne ha' ![]() |
|
Panasonic TH-42PZ85
Panasonic DMP-BD55 Kiss VR-588 Onkyo TX-SR706 PS3 m500Gb hdd Focal Sib XL 5.1 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |