recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Satelit/parabol kontra Yousee HD box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSatelit/parabol kontra Yousee HD box

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gordanmark Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Emne: Satelit/parabol kontra Yousee HD box
    Sendt: 07-Marts-2009 kl. 02:25

Jeg har PT Yousee HD box som digitalt signal til min Panasonic PZ85, men jeg er GODT OG GRUNDIGT træt af den Yousee box, 

hvis jeg nu sætter en parabol op istedet og evt køber en dreambox dm800 HD eller evt dm8000 HD , eller anden HD modtager til parabolen, hvordan er jeg så stillet mht:

1. Billed-kvaliteten sammenlignet med yousee, det gælder både generelt på de alm kasnaler og på HD kanalerne?

2. Udbuddet på satelit kontra Yousee, her tænker jeg mest på HD kanalerne??

3. priserne via satelit(viasat/canaldigital) kontra Yousee?

4. Er billedet fra en dvi udgang på en Dreamboxen samme kvalitet som HDMI?, evt ved at bruge et konverter stik DVI til HDMI

5. Er der væsentlige ulemper ved parabol løsningen, kontra Yousee, udover evt start investeringer på udstyr og pladskrav til parabol? 

Mvh

Gor   

 

  

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2009 kl. 10:48

 

 Viasat har en dårlig kvalitet, CD er fin, det kanaludbud som der kan fås fra Viasat og CD, er langt hen af vejen det som kan fås hos Kabeludbyderne. Den mindste pakke hos sattelit udbyderne koster Kr 149, om måneden, der er kun ganske få kanaler. Valget af udbyder kommer an på hvilke kanaler du vil se. 

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu