|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henninge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-November-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 238 |
![]() Sendt: 31-August-2009 kl. 22:45 |
Jeg overvejer at købe denne Pace HD Viasatboks, der har fået rimelige anmeldelser. Jeg bruger til min gamle boks en videosender med tilslutning i en scartudgang og et lille selvklæbende øje på displayet på fronten. Dette virker fortrineligt, hvorfor jeg også ønsker dette på Paceboksen. Denne boks har en scartudgang men intet display. Er der en anden mulighed for at tilslutte det selvklæbende øje så jeg kan få det til at virke???
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvilken betydning har Display i den forbindelse. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
henninge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-November-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 238 |
![]() |
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Selv om der ikke er et Display, så er der jo den nødvendige IR modtager, og det er jo den du skal bruge til det du ønsker. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvis det er som på meget andet udstyr, så skulle den lyse eller blinke når du bruger Remoten. Hvis ikke. så fremgår det af tegningen i manualen. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
Mikkel.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Nu skulle jeg tilfældigvis lige tage strømmen fra min i går, så jeg kan fortælle at IR øjet sidder lige til venstre for midten på fronten af kassen.
Edit: Du kan også se det på billedet her - Lige til venstre for knappen i midten. Redigeret af Mikkel.C - 02-September-2009 kl. 10:27 |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
Mikkel.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Hov, næh, der havde indsneget sig et mellemrum:
http://www.viasat.dk/Digitale-TV-boxe/Pace-TDS850-PlusHD/men u-id-273.html Jeg er nogenlunde tilfreds. Den har med seneste SW opdatering faktisk kørt udmærket i måneder, men jeg måtte tage strømmen i går da den pludselig ikke gad at optage andet end den kanal man nu så :/ Jeg hører ikke meget til den, men disken er da ikke helt lydløs. I det daglige er det dog ikke noget jeg bemærker. Favoritlister kan man sagtens lave. Knaldgode HD billeder... Altså det ér jo Viasat :) Men jo, det ser ganske fint ud, uden at være prangende. Det er dog svjv ikke boxens skyld som sådan, men mere den noget nærige bitrate Viasat sender ting i. |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Du kan ikke undgå at betale de 99,-. Dem betaler du for at kunne se et program medens du optager et andet - altså det som Viasat kalder Viasat+.
Har du ikke det abonnement er boksen ikke brugbar. |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |