recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SB Duet problem med Internetratio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SB Duet problem med Internetratio

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
SimpleUser Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-August-2006
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SimpleUser Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2012 kl. 12:29
Hmm det ved jeg faktisk ikke. Det er den næst sidste som Synology har forberedt som pakke til deres DSM (og jeg ved ikke hvordan jeg skal få det på ellers).

Anyway - jeg ændrede min DNS til Google 8.8.8.8 (efter råd fra Synology), og det hjalp, så nu kan jeg fint logge på MySB igennem SB Server til NAS. Jeg ved ikke rigtig hvad konsekvensen er af det?

Desværre, så tilbagebliver mit oprindelige problem. Når jeg går ind på Local Radio på min SB DUET controller, så er de ikke lokale: Den viser kun P4 Vejle og en række andre fynske/jyske kanaler - og jeg på i KBH. Jeg vil gerne høre P3 og DR JAzz etc, men dem kan jeg ikke rigtig finde nogen steder - ikke engang under andre kanaler.

Et lidt andet problem, men har du nogle ideer så er de meget velkomneTongue
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 1505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kurt Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2012 kl. 12:57
Prøv at ændre din DNS tilbage til den tidligere værdi.

Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
SimpleUser Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-August-2006
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SimpleUser Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2012 kl. 13:09
Det er stadigvæk 7.5.3 001

Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 1505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kurt Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2012 kl. 14:04
Din DNS??? Skrev du ikke lige at du havde ændret den til Google 8.8.8.8??
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu