recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SB Duet + Rhapsody
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSB Duet + Rhapsody

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
t0PD0g Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-April-2008
Status: Offline
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Emne: SB Duet + Rhapsody
    Sendt: 19-Maj-2008 kl. 12:53

Hejsa

Selvom Rhapsody åbenbart kun er for amerikanske kunder, har det vist sig at være muligt at oprette en konto her fra DK. Dog er det kun muligt at tilgå Rhapsody gennem stand alone klient programmet og ikke via deres website.

Er der nogle af alle jeg Squeezebox Duet brugere der har en Rhapsody konto og kan fortælle mig om en Squeezebox her i Danmark kan tilgå den?

Alternativt er der måske en som kan fortælle mig om det er muligt at sætte Duet'en op til at tilgå SqueezeNetwork gennem en proxy?

Mvh Olav

Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Point: 822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2008 kl. 14:46
Mere vigtigt er nok hvor stor risikoen er for at de lukker Rhapsody for ikke-amerikanske kunder i den nærmeste fremtid, ligesom de gjorde ved Pandora. Kunne jeg nemlig godt forestille mig, de kunne finde på :(
Til top
t0PD0g Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-April-2008
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2008 kl. 11:11

Ja.. ..det har de jo i princippet gjord.. websitet er us only og jeg tror faktisk også at den nyeste version af klientprogrammet har et ip check..

Men indtil videre virker det fint alligevel.. ..og skulle de bestemme sig for at lukke ordentligt af, så kan en proxy jo klare det.. - ved mindre de altså begynder at gå deres kreditkort register igennem :)

Redigeret af t0PD0g - 20-Maj-2008 kl. 11:12
Til top
bhaagensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Maj-2008
Sted: Denmark
Point: 134
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2008 kl. 23:12
Oprindeligt skrevet af t0PD0g t0PD0g skrev:

..og skulle de bestemme sig for at lukke ordentligt af, så kan en proxy jo klare det..

nogen der har nogle gode proxyer url'er? Af de mange us-baserede proxyer google har fundet for mig er det kun få som virker, og dem der virker er ret langsomme...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu