recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SB3 Classic - ikke stand-by efter ny FW?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSB3 Classic - ikke stand-by efter ny FW?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nicoleif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 987
Direkte link til dette indlæg Emne: SB3 Classic - ikke stand-by efter ny FW?
    Sendt: 03-September-2008 kl. 22:31
Jeg har netop opdateret firmwaren i min Squeezebox til 7.2 og nu er der fremkommet et problem der ikke var der tidligere. Når der er strøm på SB3'en samtidig med at min computer med squeezecenter, så bliver displayet på SB3 ved med at forsøge at connect'e til squeezecenter. Selv hvis jeg trykker med power knappen på fjernbetjeningen så kan jeg ikke få displayet til at gå på stand-by. Først når jeg connect'er til squeezenetwork så har jeg mulighed for at aktivere stand-by! Nogen der har oplevet samme problem?  
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 23:39
Har du opdateret firmwaren på selve squeezeboksen - det skal typisk gøres ved samme lejlighed og kræver så vidt jeg husker nogle bestemte tastetryk på remote'n!
/Tipsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2008 kl. 08:58

Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Har du opdateret firmwaren på selve squeezeboksen - det skal typisk gøres ved samme lejlighed og kræver så vidt jeg husker nogle bestemte tastetryk på remote'n!
/Tipsen

Ja jeg har opdateret på boksen via tryk på Brightness!

Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2008 kl. 10:31
Hvad hvis du lader den connecte en enkelt gang - gør den så bare det samme igen næste gang du skal bruge dyret?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2008 kl. 10:59

Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Hvad hvis du lader den connecte en enkelt gang - gør den så bare det samme igen næste gang du skal bruge dyret?

Ja jeg har fået den til at connect'e (med tændt pc og SC) og efterfølgende hvor jeg slukkede pc'en så forsøgte boksen igern at connect'e. Det lader til at eneste løsning at slutte af med at connect'e boksen til squeezenetwork før jeg tager strømmen fra den. Ret irritende!

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu