recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SB3 og PC m usb hdd: trådløs forb x 2?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSB3 og PC m usb hdd: trådløs forb x 2?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nicoleif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 987
Direkte link til dette indlæg Emne: SB3 og PC m usb hdd: trådløs forb x 2?
    Sendt: 04-November-2008 kl. 17:21
Nogen der har erfaring med pc og squeezebox setup hvor begge dele kører trådløst? Dvs trådløst fra pc til router og trådløst fra router til SB3! Det jeg er interesseret i er hvor stabilt systemet er.

Redigeret af Nicoleif - 04-November-2008 kl. 17:22
Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Point: 775
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2008 kl. 19:02
Det kommer nok meget an på det miljø systemet skal køre i.
Altså generelt hvor godt signal de to enheder har, hvor meget der kan forstyre, fx andre trådløse netværk på samme eller nabo-kanaler, mikrobølgeovne og andet udstyr som sender signaler eller støjer i samme frekvensområde.
Til top
Muele Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2007
Point: 747
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2008 kl. 10:07

Jeg kører et setup der minder meget om det du nævner. Dog er det en duet, ikke en SB3 (men det giver jo bare en ekstra wireless enhed der kan drille).

Det spiller bare, der er ingen hakken eller lignende. Men det skal så også siges at alt mit udstyr står i den samme stue, så der er optimale modtageforhold. Men der hvor vi boede førhen, kørte jeg samme setup fordelt over flere rum med betonvægge og der var heller ikke problemer.

mvh Mogens

Til top
Nicoleif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2007
Point: 987
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2008 kl. 10:54
Super. Min plan er først at forsøge med 2 x trådløs forb og hvis det så ikke kører stabilt så etablere bridging! Tak for inputs! 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu