|
S:B&W LCR60 S3 og DM 600 S3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sl1000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juni-2015 kl. 14:57 |
hej
Jeg har købt en ny center og vil derfor gerne af med min b@W LCR60 S3 i lyst træ. Den er købt i HIFI klubben for ca. 8 år siden. Den har et lille hak i siden fra et beslag i min Unnu reol. Stået i en unnu reol og ikke ryger hjem. Nogle der har en vurdering for hvad jeg skal tage for denne. ? Evt. bud ? Sælger også mine b@w DM600 S3, hvis det skulle have interesse. Den står i Hørsholm. Med venlig hilsen Martin Redigeret af sl1000 - 15-Juni-2015 kl. 10:14 |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan fortælle dig at jeg gav 1.200 for en LCR600 S3 i sort.
Og 1.000 for et sæt DM601 S3 i lyst træ Begge købt ca. for et ½ år siden. |
|
![]() |
|
sl1000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 213 |
Tak for info PerW.
Det vil jeg gerne sælge det for hvis det skulle have interesse. Giv gerne et bud inden jeg sætter det på den blå senere på ugen. Forsat god dag Hilsen Martin |
|
![]() |
|
Center er nu solgt.
Har stadig sidehøjttalerne til salg |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |