Jeg havde et problem med at få Squeezebox duet til at tage dansk radio hvilket resulterede i at jeg på et tidspunkt i ren og skær vrede nulstillede SB… En efterfølgende opsætning fik radiodelen til virke, men nu kunne SB ikke finde min NAS… 
Så jeg prøvede at rode med min NAS, der er tale om redaynas duo. Jeg har prøvet af at afinstallere SC 7.3 og så at installere både SC 7.3.1 og SC 7.3, men intet hjælper. Jeg har genstartet NAS adskillige gange i processen… SC er sat til at være i aktivt i NAS menuen.
Jeg har installeret SC 7.3.1 på min PC og den kan jeg sagtens finde på min SB som musikkilde, men jeg kan ikke finde NAS’en.
Man kan vælge manuelt at angive IP adr. i SB, her angiver SB at der skal være en ip adr. med xxx.xxx.xxx.xxx, hvorimod NAS angiver ip som 168.168.x.xxx??? Så jeg kan ikke manuelt taste ip ind. (Er ikke super skarp i netværk, nogen hints?)
Endvidere er der i NAS menuen ”streaming Servises” hvor SC er installeret et link der hedder: ”Connect to the SlimServer setup” og en ip adr., når jeg trykker på dette link går internet browseren ned… Kan dette være årsagen?
Før havde jeg sat SB op til kun at køre på ethernet, men denne gang valgte jeg en kombineret opsætning med trådløst og ethernet (tror den hedder hybrid i manualen), kan det være det der driller mig?
Er der nogen der har nogle gode bud på hvad det kan være der driller mig? Er det NAS eller SB der er problemet? Er eneste løsning at nulstille NAS og SB og så starte ved Adam og Eva igen?
Tak for et godt forum, håber der en der har en god ide for jeg er ved at blive tyndhåret af det her…
Mvh. Claus