|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() Sendt: 26-Marts-2009 kl. 09:06 |
Nednesåtende link fra www.qnap.com illustrerer hvordan man installere SC på sin QNAP (jeg får snart en TS-109 II) MEN vejledningen er rettet mdo Squeezebox Duet. Det virker vel også hvis man "kun" har en Squeezebox Classic?! http://www.qnap.com/pro_application.asp?ap_id=71
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Installationen af SqueezeCenter er uafhængig af hvilke bokse du har koblet til netværket - kan ikke forestille mig andet end at det virker fint uanset hvilke Squeezeboxe du måtte have. /Tipsen |
|
![]() |
|
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
Tak
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har nu fået en TS-119 og er igang med installationen af SSOTS til modellen. Vedledningen til dette på qnap's hjemmeside er vist relateret til TS-109 og andre modeller, ikke de nye. Det jeg har gjort er via Application Service og QPKG Plugin den unzippede .qpkg fil MEN her bliver nas'en så ved med at melde installere?! Er dette ikke rigtigt?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |