recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Scaleo EV eller iDea 500?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketScaleo EV eller iDea 500?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Kim C Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2007 kl. 14:49
Oprindeligt skrevet af Kromann Kromann skrev:

Hej Kim

Det er træls at høre at maskine bare er noget l...

Jeg har ligesom Jan, bestilt maskinen via min kones arbejde (medarbejderordning). Vi skulle have haft den i uge 4, derefter 6 og i følge den sidste mail ultimo februar, men lad os nu se  

Kim, jeg er lidt spændt på om der er Windows XP eller Vista på og om det er derfor den er forsinket. Hvad er der på din maskine ??

Hilsen

Lars

Hej Lars,

Maskinen blev leveret med MCE 2005 og efterfølgende (indtil engang i Marts) kan man så bestille en gratis vista opgradering (check fujitsu-siemens hjemmeside).

Det skal lige siges at jeg nu har leveret maskinen retur til edblager.dk, jeg gider simplethen ikke at vente på, at de får lavet en ny bios.

Ny bygger jeg selv en HTPC!

/kim

Redigeret af Kim C - 13-Februar-2007 kl. 14:56
Til top
Kim C Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2007 kl. 11:34

Hej igen,

Jeg faldt over denne tråd som beskriver en masse problemer som brugere af Scaleo Ev oplever.

http://avforum.no/forum/komplette-htpc-losninger/49392-forst einntrykk-scaleo-ev.html

Lad være med at købe maskinen Dead

/kim

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu