|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Kim C ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Hej Lars, Maskinen blev leveret med MCE 2005 og efterfølgende (indtil engang i Marts) kan man så bestille en gratis vista opgradering (check fujitsu-siemens hjemmeside). Det skal lige siges at jeg nu har leveret maskinen retur til edblager.dk, jeg gider simplethen ikke at vente på, at de får lavet en ny bios. Ny bygger jeg selv en HTPC! /kim
Redigeret af Kim C - 13-Februar-2007 kl. 14:56 |
|
![]() |
|
Kim C ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Hej igen, Jeg faldt over denne tråd som beskriver en masse problemer som brugere af Scaleo Ev oplever. http://avforum.no/forum/komplette-htpc-losninger/49392-forst einntrykk-scaleo-ev.html Lad være med at købe maskinen /kim |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |