|
Scandyna Micropods - strømforbrug (idle)? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Februar-2015 kl. 14:03 |
Jeg vil have sat et par aktive Scandyna Micropods eller lignende op i mit køkken... link Går i og slukker jeres Micropods, hver gang i ikke bruger dem? Eller er så strømforbruget så lavt, når de ikke spiller musik, at det er lige meget?
Kæresten vil gerne have Sonos, men jeg vil gerne holde liv mine Squeezeboxes... ![]() |
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da det er en extern forsyning der anvendes, så kan den jo anbringes i en kontakt der er nem at komme til hvis man ønsker at slukke for dem når de ikke bruges. De skal vel også anbringes et sted hvor det er nemt at kunne skrue op og ned for dem, volumen reguleringen er jo også tænd/sluk. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Godt indspark. Jeg er bare bange for, at kæresten vil brokke sig over, hvor hun skal tænde to steder - når Sonos'en lever en samlet løsning
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvis der slukkes for forsyningen, så skal der jo kun slukkes et sted, og så er der intet forbrug. Slukkes der på højttalerne, så er der stadig forbrug fra forsyningen. Der er så stadig det med tilgængelighed for at kunne bruge Volume kontrollen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Tak for indspark. Har i, som ejer et sæt Micropods, også erfaringer med udfordringen ang. Tænd/sluk
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |