|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
frecra ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 14-Juni-2009 kl. 16:45 |
Hey alle...
Jeg går lidt og overvejer at købe nogle højtalere til mit tv... Derfor har jeg kigget lidt på scandynas højtalere...(Smallpods) Min tanke er at jeg ville have 4 som skulle sidde i hvert sit hjørne.... mit spørgsmål er dog her om det overhovedet vil virke på en ordentlig måde??? jeg har også tænkt mig at bruge deres forstærker, altså deres såkaldte the amp.. Men er dette det korrekte at gøre eller ville det bare være bedere bare at købe to og så kun bruge dem ?? Jeg går også lidt og leger med tanken om at købe to smallpods og så to af deres drops... Så jeg ville have to drops enten som de to bagerste eller de to forreste .. ville dette fungerer ? :) på forhånd tak .... - Frederik |
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
Begge dele vil kunne fungere. Dog ville jeg sørge for at have især en center højtaler også. Derudover vil en sub gøre underværker!! Enten minibass eller the ball (som jeg ikke har hørt)
Jeg ville nok købe en anden forstærker, da man kan få meget andet godt til 4000 kr. ,- som højt sansynligt giver the amp baghjul. Æstetisk ved jeg dog ikke hvordan det vil se ud og blande the drop og smallpod? =) |
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
Dammark ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Jeg er gang med noget der ligner dit setup. Jeg bruger MiniPod som fronthøjtalere. Min forstærker bliver en Marantz SR5003 når den kommer om 14 dage. Der udover vil der på et senere tidspunkt komme en CinePod som center og en B&W ASW610 som subwoofer. Har ikke helt bestemt mig for baghøjtalerne endnu, men det kunne godt blive MicroPods. |
|
// Sebastian Dammark
www.dammark.net |
|
![]() |
|
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
Som jeg forstår det oprindelige indlæg har der aldrig været tale om et surround-setup. Blot om der skulle 4 højttalere op istedet for 2. Også bl.a. fordi der refereres til "The Amp" som er en ren stereoforstærker. Af de to options vil nok anbefale kun at bruge et sæt højttalere medmindre det er et meget stort rum. Skal du trække to sæt højttalere, skal forstærkeren være forberedt herfor. Det er samme fremgangsmåde uanset hvad model og mærke du skulle vælge. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |