recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Scandyna The Ball - okay investering?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketScandyna The Ball - okay investering?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
espeholt_jr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Emne: Scandyna The Ball - okay investering?
    Sendt: 11-Juni-2009 kl. 19:29

Hej,

Har et sæt MicroPod SE (én aktiv, én passiv) og synes der mangler lidt dybe toner ;). Har så set på The Ball og læst lidt rundt omkring. Generelt er indtrykket at den er god nok i forhold til størrelsen. Har ikke selv hørt den endnu da jeg ikke bor omkring Hifiklubben.

Så spørgsmålet er om den er god nok til musik (varierende genrer - dog ikke noget techno eller andet der er koncentreret omkring de dybe toner) og til at forbedre mit tvs (Samsung 40A656) lyd hørbart (Hørbart, ikke nødvendigvis fantastisk). Eller om investeringen på 3000 (+ 2200 for de højttalere jeg allerede har købt) er dum.

Til top
espeholt_jr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2009 kl. 10:44
Udover det, havde jeg tænkt mig at købe en elspareskinne. Som gør at jeg kan tænde for The Ball med den medfølgende fjernbetjening og derefter sørger elspareskinnen for at tænde MicroPods. Er dog ikke klar over om det virkelig virker så smertefrit ;)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu