|
Scanning giver for mange kanaler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-August-2012 kl. 00:01 |
Hej alle
Hos min antenneforening abonnerer jeg på den mindste tv-pakke. Antenneforeningen får signalet/servicen leveret af YouSee. Mit problem er at skanninger efter tv-kanaler giver ALT - inkl. alle de kanaler jeg alligevel ikke kan se. I praksis betyder det at jeg er interesseret i ca. 10 kanaler ud af en pulje på 182 kanaler, hvor jeg alligevel ikke kan se omkring 90%! Dette er resultatet på både et Sony 40EX720 samt et LG M2380DF og processen med at sortere alt skramlet fra er ekstremt tidskrævende og vil sandsynligvis skulle gentages når kanalerne flyttes rundt på frekvensbåndet og der skal genskannes. Pt gider jeg nærmest ikke bruge LG'en fordi kanalerne ligger som lort og jeg bruge flere timer på at rydde op i det. Ifølge antenneforeningen er det nødvendigt at give mig alle de kanaler jeg ikke skal bruge da der så er åbent for evt. tilkøbskanaler - hvilket jeg heller ikke benytter mig af... Kan jeg på nogen måde lave en skanning som kun giver mig de kanaler jeg rent faktisk kan se eller er der andre gode forslag? |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
Det er det samme med Boxer,så der skal jeg efter en scanning,også slette de kanaler jeg ikke kan modtage. Det er på en Sony ex 723. Tror det er noget vi skal leve med. Mvh. |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Kan du ikke lave en favorit liste med de kanaler du ser, på den måde er det 10 og ikke 70 du skal ændre på. Det kan jeg nemlig på min boxer box. Mvh. Rasmus
|
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Det kan jeg på min Humax box,men det er lidt en anden måde på Sonyen,der skal jeg slette de kanaler jeg ikke kan se. Mvh. |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
Har du ikke mulighed for kun at scanne efter "GRATIS" kanaler?
Alternativt et menu punkt efterfølgende for kun at vise GRATIS kanal liste.
Det kan jeg på mit Panasonic.
Mvh JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |