|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
seric ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Undskyld hvad blev standard.
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Nej, ingen af de flade kan kommunikerer med andre over HDMI. Det kommer som sagt nok heller ikke til at ske... |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
corgi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() |
Hvis jeg tilslutter min Samsung HD boks med KUN HDMI til TV skifter fjernsynet da selv over på HDMI når jeg tænder den en eller anden registrering må der komme ud af kablet
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
OK, det er så noget nyt... Men så har det nok mere med dit tv eller din samsung HD boks (nok sidstnævnte). For det plejer ikke at kunne lade sig gøre!
![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
mortenf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2005 Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Prøv fx at se her |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, HDMI CEC, det er der da ikke noget nyt i...
![]() F.eks. på Panasonics 70(0)-serie, der skal der være et scart-kabel tilslutet -UDOVER HDMI- for det spiller 100%! ![]() |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |