Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
|
Sendt: 24-Maj-2009 kl. 10:03 |
MrJensen skrev:
Hother skrev:
Jeg har nu testet hvorvidt jeg har både billede og lyd via min YouSee boks (3126PVR) og min Pioneer SC-LX71.
Jeg har både billede og lyd. Jeg benytter HDMI indgang 2.
Jeg må så også erkende, at jeg pt. har et testversion af boksens f/w liggende på min boks. Jeg kan både desværre ikke og må naturligvis ikke udtale mig om den pågældende test f/w
|
Hej hother
Har du prøvet at skifte input til eksempelvis blueray, og derefter tilbage til yousee boxen på hdmi uden at slukke helt for strømmen til receiver, tv og/eller yousee box?
Når jeg spørger er det fordi jeg også godt kan få hul igennem via HDMI første gang efter at strømmen har været slukket.
|
Nej det har jeg ikke prøvet. Jeg tilsluttede alene boksen for at se om der var lyd og billide - som jeg havde lovet her på tråden.
Jeg prøver det du nævner - måske senere i dag
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 24-Maj-2009 kl. 12:20 |
MrJensen skrev:
Hother skrev:
Jeg har nu testet hvorvidt jeg har både billede og lyd via min YouSee boks (3126PVR) og min Pioneer SC-LX71.
Jeg må så også erkende, at jeg pt. har et testversion af boksens f/w liggende på min boks. Jeg kan både desværre ikke og må naturligvis ikke udtale mig om den pågældende test f/w
|
Hej hother
Har du prøvet at skifte input til eksempelvis blueray, og derefter tilbage til yousee boxen på hdmi uden at slukke helt for strømmen til receiver, tv og/eller yousee box?
Når jeg spørger er det fordi jeg også godt kan få hul igennem via HDMI første gang efter at strømmen har været slukket.
|
Din øvelse gennemført - og jeg har stadig billede og lyd
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
MrJensen
Junior bruger
Oprettet: 23-Oktober-2008
Point: 43
|
Sendt: 24-Maj-2009 kl. 13:31 |
Hother skrev:
MrJensen skrev:
Hother skrev:
|
Hej hother
|
Din øvelse gennemført - og jeg har stadig billede og lyd
|
Tak for testen. Det tyder jo på at den firmware du har løser problemet...så må vi håbe den ser dagens lys inden længe 
|
 |
pmalm
Super bruger
Oprettet: 08-Oktober-2007
Sted: 3400, DK
Point: 433
|
Sendt: 17-Juli-2009 kl. 14:50 |
Virker nu hos mig efter den nye opdatering 
|
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS.
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 17-Juli-2009 kl. 15:01 |
pmalm skrev:
|
Naturligvis - det havde jeg jo "næsten" lovet Jer
|
|
 |
MrJensen
Junior bruger
Oprettet: 23-Oktober-2008
Point: 43
|
Sendt: 19-Oktober-2009 kl. 19:17 |
Hother skrev:
pmalm skrev:
|
|
Et lille "heads up": I en ny version af Yousee firmware (1.225) har you see re-aktiveret HDCP, hvilket har den negative konsekvens at vi igen mister billede+lyd via HDMI
Har testet det + givet feedback til Yousee...
|
 |
Lofferen
Super bruger
Oprettet: 07-December-2007
Point: 452
|
Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 10:28 |
Hej Mr. jensen
Noget nyt omkring problemet.
Jeg har fået min Onkyo TX-SR 507 rec. i dag, så måske jeg bare
skal køre et optisk kabel fra Samsung boks til reciever, og HDMI fra samsung direkte til min pioneer 428 XD. Er der egenlig en optisk udgang fra samsung bosken.
Lofferen
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 10:37 |
Jeg har lige sendt en meddelese til vore YouSee samarbejdspartnere om emnet
|
|
 |
pmalm
Super bruger
Oprettet: 08-Oktober-2007
Sted: 3400, DK
Point: 433
|
Sendt: 25-Oktober-2009 kl. 22:00 |
MrJensen skrev:
Hother skrev:
pmalm skrev:
|
|
Et lille "heads up": I en ny version af Yousee firmware (1.225) har
you see re-aktiveret HDCP, hvilket har den negative konsekvens at vi
igen mister billede+lyd via HDMI
Har testet det + givet feedback til Yousee... |
Hvis jeg dog bare havde set din besked noget før, så kunne jeg have
undgået dette, øv altså
|
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS.
|
 |