|
SD optagelse på Panasonic tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DanielHarald ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2011 Status: Offline Point: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juni-2012 kl. 20:30 |
Panasonic 32" TX-L32ET5YKan nogen hjælpe mig med, hvordan jeg får tv'et til at optage på et SDHC 32GB kort? ![]() |
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ET5 serien kan ikke optage. Jeg var ellers hot på en 47" model pga passiv 3D, men droppede ideen igen, da jeg opdagede at den ikke kan optage. Du skal op i ET50 før der er USB eller flash optagelse. J Redigeret af Jwin - 13-Juni-2012 kl. 21:46 |
|
![]() |
|
DanielHarald ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2011 Status: Offline Point: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er helt korrekt. Af samme grund har jeg idag leveret tv'et tilbage. Det var lidt ærgeligt, da jeg var meget tilfreds med billedet. I stedet har jeg nu købt et Samsung 32ES6715. Den kan i hvert fald optage via USB
![]() Redigeret af DanielHarald - 13-Juni-2012 kl. 21:47 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |