recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SD optagelse på Panasonic tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SD optagelse på Panasonic tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DanielHarald Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-November-2011
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielHarald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SD optagelse på Panasonic tv
    Sendt: 07-Juni-2012 kl. 20:30

Panasonic 32" TX-L32ET5Y

Kan nogen hjælpe mig med, hvordan jeg får tv'et til at optage på et SDHC 32GB kort?

Smile
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 21:44
Oprindeligt skrevet af DanielHarald DanielHarald skrev:

Kan nogen hjælpe mig med, hvordan jeg får tv'et til at optage på et SDHC 32GB kort?

ET5 serien kan ikke optage. Jeg var ellers hot på en 47" model pga passiv 3D, men droppede ideen igen, da jeg opdagede at den ikke kan optage. Du skal op i ET50 før der er USB eller flash optagelse.

J

Redigeret af Jwin - 13-Juni-2012 kl. 21:46
Til top
DanielHarald Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-November-2011
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielHarald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 21:46
Det er helt korrekt. Af samme grund har jeg idag leveret tv'et tilbage. Det var lidt ærgeligt, da jeg var meget tilfreds med billedet. I stedet har jeg nu købt et Samsung 32ES6715. Den kan i hvert fald optage via USB 

Clap

Redigeret af DanielHarald - 13-Juni-2012 kl. 21:47
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu