|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() Sendt: 28-September-2007 kl. 12:42 |
Se lige denne fra B&O : http://epn.dk/teknologi/article1108684.ece
|
|
![]() |
|
ogodt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Du skal da ikke fortælle mig at du gerne vil bruge 20 sekunder på at skifte kanal? Jeg tror jeg personligt prioriterer min tid højere, frem for simpel funktionalitet i udseendet. |
|
![]() |
|
ogodt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Nej, jeg kun aldrig finde på at købe den, det var mere ment som info til LENNON at recordere.dk havde en artikel om den. Og jeg kan se at, du heller ikke kunne tænke dig en |
|
![]() |
|
![]() |
og jeg ved ikke lige hvad der gik galt med det svar.
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Sorry. syntes sgu ellers jeg havde afsøgt om Recordere havde haft fat i nyheden . .
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |