recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sådan får du 8 ekstra gb på din dropbox gratis
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sådan får du 8 ekstra gb på din dropbox gratis

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Exxtreme Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Status: Offline
Point: 1091
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Exxtreme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2011 kl. 12:30
Slap dog af... Han slår ikke jeres mødre ihjel... Tud nu færdigt og hop videre til en anden tråd istedet for at bitche
Til top
HamDenFede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2007
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HamDenFede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2011 kl. 12:38
For mig at se er det vist nemmere at betale den flade 50'er om måneden om så få 50gb...uden sved på panden.

Men det er altså smart at oprette 32 falske brugere, der hver får tildelt 2gb plads, for at du kan få 8gb gratis? Altså 64gb spild hos dropbox for at du kan få 8gb?

I den sidste ende koster det Dropbox (og dermed brugerne). Om det er "smart" brug af systemet eller snyd vil jeg ikke bedømme, men jeg elsker min Dropbox og betaler gerne den runde 50'er.
Mvh. HamDenFede
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2011 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af HamDenFede HamDenFede skrev:

For mig at se er det vist nemmere at betale den flade 50'er om måneden om så få 50gb...uden sved på panden.

Men det er altså smart at oprette 32 falske brugere, der hver får tildelt 2gb plads, for at du kan få 8gb gratis? Altså 64gb spild hos dropbox for at du kan få 8gb?

I den sidste ende koster det Dropbox (og dermed brugerne). Om det er "smart" brug af systemet eller snyd vil jeg ikke bedømme, men jeg elsker min Dropbox og betaler gerne den runde 50'er.
Mon ikke det er 32 brugere med dynamisk plads, dvs det fylder ikke noget hos Dropbox. Nu er det heller ikke 32 der skal benyttes, men derimod 24.
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettet_120331 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2011 kl. 12:45
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af HamDenFede HamDenFede skrev:

Mon ikke det er 32 brugere med dynamisk plads, dvs det fylder ikke noget hos Dropbox. Nu er det heller ikke 32 der skal benyttes, men derimod 24.

Altså ret sikker på det er 32 du kan maks få 8gb ved referreals så det er 8*4 da du får 250mb for hver. 

2gb gratis + 8gb referral + 1gb for "getting started" + 1gb for dropquest 

Redigeret af Briam - 09-Juni-2011 kl. 13:05
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2011 kl. 12:56
ok troede bare det kun var max 8GB, så ja 32 passer
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2011 kl. 12:58
hvad er  dropquest
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettet_120331 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2011 kl. 13:06
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

hvad er  dropquest

De havde på et tidspunkt sådan en gåde quest på deres forum der bestod af et antal steps hvor man så skulle finde spor for at komme videre. Den er der dog ikke længere så vidt jeg ved.
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Marts-2008
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2011 kl. 17:37
Man kan have maks 8GB samlet incl. referrals. Så man skaffer sig selv de 6GB for at komme op på samlet set op på 8GB.
Til top
urup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2009
Sted: Odense, Danmark
Point: 670
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér urup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2011 kl. 22:39
Fint med en guide - har dog selv lavet tricket engang. Smile
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2011 kl. 21:06
Her er en guide til hvis man ønsker at benytte flere konti fra Dropbox på samme PC, under samme bruger.
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2012 kl. 21:08
Kan det passe, at man ikke længere kan bruge trashmail til formålet? Har en bekendt som ikke kan få det til, at virke.

Redigeret af fhansen - 04-Februar-2012 kl. 21:08
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2012 kl. 23:40
Kan sikkert godt passe at dropbox har lukket for den mail udbyder, mener også at have hørt dem true med at folk får deres bruger slettet hvis de på feks denne måde snyder sig til ekstra plads.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu