|
Sådan får du 8 ekstra gb på din dropbox gratis |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan det godt. Den kan jeg gjorde det første gang var der allerede flere trashmail ligende services der ikke kunne bruges.
|
|
![]() |
|
Puppetmaster ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
Der er en endnu nemmere måde...
Du skal skaffe en Voucher fra Google AdWords, de kan fåes rundt omkring... Så laver du annoncer for Drobbox, som har dit referral link. Det tog cirka mig en dag at få alle de referalls jeg kunne bruge. Plus, her "snyder" du dig heller ikke til ekstra plads, du giver dem faktisk reelle brugere :-) LifeHacker har en god artikel om det: http://lifehacker.com/5854955/how-to-max-out-your-dropbox-referrals-with-google-adwords-for-free Det er vi en del der har gjort efterhånden :-) Mine tips: Brug tid på teksten! Den betyder rigtigt meget! Vær kreativ Husk at fjern dine annoncer igen så andre kan komme til, jo flere der gør det, jo mere koster et klik :-)
|
|
// Carsten
|
|
![]() |
|
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
Så er jeg i fuld gang med at synkronisere billeder
![]() |
|
![]() |
|
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
Nu har jeg uploaded og uploaded. Virker ikke som at man kan få mere end 12,5GB.
|
|
![]() |
|
Jeg trækker lige indlægget tilbage. Den er opgraderet til 13GB. Ved ikke hvornår den har gjort det, men der er gået en rum tid siden filerne er blevet uploaded. Ved ikke hvad der er gået "galt". Men nu er den der ![]() Redigeret af fhansen - 14-Februar-2012 kl. 16:21 |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Jeg har fået de 5GB, for at få de sidste 0,5 skulle jeg dog lige uploade en videofil på over 500MB.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Så blev den nye version officelt lancere. Troede sgu lige, at der var mulighed for 3 GB yderligere
![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |