recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sådan får du 8 ekstra gb på din dropbox gratis
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sådan får du 8 ekstra gb på din dropbox gratis

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettet_120331 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2012 kl. 08:42
Oprindeligt skrevet af fhansen fhansen skrev:

Kan det passe, at man ikke længere kan bruge trashmail til formålet? Har en bekendt som ikke kan få det til, at virke.
Kan det godt. Den kan jeg gjorde det første gang var der allerede flere trashmail ligende services der ikke kunne bruges.
Til top
Puppetmaster Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Puppetmaster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2012 kl. 09:00
Der er en endnu nemmere måde...

Du skal skaffe en Voucher fra Google AdWords, de kan fåes rundt omkring... Så laver du annoncer for Drobbox, som har dit referral link. Det tog cirka mig en dag at få alle de referalls jeg kunne bruge.
Plus, her "snyder" du dig heller ikke til ekstra plads, du giver dem faktisk reelle brugere :-)

Det er vi en del der har gjort efterhånden :-)

Mine tips:
Brug tid på teksten! Den betyder rigtigt meget!
Vær kreativ
Husk at fjern dine annoncer igen så andre kan komme til, jo flere der gør det, jo mere koster et klik :-)
// Carsten
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Marts-2008
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2012 kl. 21:51
Så er jeg i fuld gang med at synkronisere billederBig smile Går ud fra, at man bare kan slette de overførte billeder, uden at man mister det opsparede plads?
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2012 kl. 15:12
Nu har jeg uploaded og uploaded. Virker ikke som at man kan få mere end 12,5GB.
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2012 kl. 16:19
Nogen der har formået at få alle 5 GB? Jeg havde alle 8GB, og har ikke kunnet få den op på 13GB. Har uploaded over 8GB hvilket burde være mere end rigeligt.

Jeg trækker lige indlægget tilbage. Den er opgraderet til 13GB. Ved ikke hvornår den har gjort det, men der er gået en rum tid siden filerne er blevet uploaded. Ved ikke hvad der er gået "galt". Men nu er den derBig smile

Redigeret af fhansen - 14-Februar-2012 kl. 16:21
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2012 kl. 16:33
Jeg har fået de 5GB, for at få de sidste 0,5 skulle jeg dog lige uploade en videofil på over 500MB.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 22:15
Så blev den nye version officelt lancere. Troede sgu lige, at der var mulighed for 3 GB yderligere LOL Havde da ikke gjort nogetWink
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu