|
Sådan får du Hbb-tv på dit Samsung tv. |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
mobanet
Bruger Oprettet: 27-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Marts-2013 kl. 18:10 |
Jeg har lige fået Hbbtv til at fungere på mit Samsung 55E8005. Måden jeg fik det til at virke på, var uden at ændre noget i den skjulte servicemenu.
Metoden jeg benyttede var som følger: 1. Gå ind i SmartHub og ændre landet til tjekkiet. Metoden kan du google dig frem til. 2. Derefter skal du følge vejledningen her: http://www.samsung.com/cz/hbbtv/ brug googletranslate for at få det på dansk. 3. Efter dette ændre du landet tilbage til Danmark i smarthub og så spiller det bare. Det kan også være at App'en findes i den danske smarthub, jeg har ikke prøvet at søge efter den. Hvis man gerne vil aktivere Hbbtv på sit tv, så kan man jo følge min guide på eget ansvar.
|
|
|
|
kenp
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan bekræfte at det virker med mit UE46ES6305UXXE :) Dejligt
|
|
michaeldk1
Ny bruger Oprettet: 07-Marts-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan også bekræfte at det virker på 40E7005
vejledningen jeg brugte for at skifte sprog i smart hub, findes på http://support-us.samsung.com/cyber/popup/iframe/pop_troubleshooting_fr.jsp?idx=409289&modelname=UN65ES8000F&modelcode=UN65ES8000FXZA Og det er jo faktisk fra samsung. Lidt underligt at Samsung Danmark er så tilbageholden. /Michael
|
|
Xoomtell
Ny bruger Oprettet: 09-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder forjættende - MEN - kan I også bekræfte at alle apps slettes og Smarthub nulstilles ved lande/sprogskift, som jeg har læst flere steder? Altså at alle de apps man har installeret inden man skifter til Tjekkisk - forsvinder op i den blå luft og skal geninstalleres efterfølgende? Eller bevares de og kommer frem igen når man skifter tilbage til Dansk efterfølgende?
Mit næste spørgsmål er så - hvis Smarthub nulstilles ved landeskift - så forsvinder Hbbtv vel også når man går tilbage til Dansk?
Redigeret af Xoomtell - 03-December-2013 kl. 11:19 |
|
kenp
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det virker stadigvæk på min efter jeg har skiftet det hele tilbage til dansk igen.
|
|
JayKay
Guld medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm jeg har fulgt guiden men kan ikke få det til at virke? Har jeg mon gjort noget galt? Mit tv er Ue40es6100
|
|
nhj4
Bruger Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
Funktioner
Tak(0)
|
hej der!
Er der andre tv modeller der kan bruge samme fem gangs måde som Samsung ??? |
|
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)
Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-) |
|
Xoomtell
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har nu installeret det med succes på et Samsung 6715. Det kører tilsyneladende fint.
Dejligt at ungerne kan se julekalenderen Pagten tidligere end den sendes. Den er nemlig ikke lagt ud på dr.dk/NU. Alle mine apps er der stadig så smarthub nulstilles åbenbart ikke. |
|
lunapark
Bruger Oprettet: 24-Marts-2009 Status: Offline Point: 175 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis/når man ændrer land på smart-hub'en sletter og nulstiller den så alle de apps man allerede har installeret ?
|
|
Xoomtell
Funktioner
Tak(0)
|
Min samsung 6715 nulsttillede ikke noget. Alt virker normalt igen. Men Hbbtv kører ikke optimalt. Den fryser og stopper ind imellem.
|
|
lunapark
Bruger Oprettet: 24-Marts-2009 Status: Offline Point: 175 |
Funktioner
Tak(0)
|
Æv og det er ikke dit netværk som skrænter ? :-) |
|
Xoomtell
Funktioner
Tak(0)
|
Nix. - det kører 1000 Mbit internt og 60/60 mbit ud og ind af huset. Så det spiller, men det gør Hbbtv desværre ikke.
|
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |