recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sådan får du Hbb-tv på dit Samsung tv.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sådan får du Hbb-tv på dit Samsung tv.

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2013 kl. 16:28
I skal lige huske på at HBBtv fra DR kun er 1 mbit du får der... såååå kan lige så vel være hos dem... der kan maks være 1000 streams fra DR.dk af tv samtidig.
Til top
lunapark Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Marts-2009
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunapark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2013 kl. 17:31
Min den vil konstant opdatere Smart Hub....

Og når man vender tilbage til dansk Smart Hub så sletter den HBBtv igen :-(
Til top
henrik_scheel Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Marts-2013
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrik_scheel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2014 kl. 23:20
Oprindeligt skrevet af michaeldk1 michaeldk1 skrev:

Kan også bekræfte at det virker på 40E7005

vejledningen jeg brugte for at skifte sprog i smart hub, findes på 
http://support-us.samsung.com/cyber/popup/iframe/pop_troubleshooting_fr.jsp?idx=409289&modelname=UN65ES8000F&modelcode=UN65ES8000FXZA

Og det er jo faktisk fra samsung.
Lidt underligt at Samsung Danmark er så tilbageholden.

/Michael

Denne guide passe vist kun til ældre smart tv. Den virker ikke på mit 7005.

Eller kender nogle til hvordan man skifter sproget på en 7005
Til top
LeifJ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Januar-2014
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LeifJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2014 kl. 21:16
Er der nogen der har fået det til at fungere på F8005 modellerne?

Det går fint med at ændre sproget til tjekkisk i Smarthub og installere HBB app'en, men punktet Datatjeneste kommer ikke til syne i System menuen?

/Leif
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2005
Point: 841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonJensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2014 kl. 08:26
Oprindeligt skrevet af LeifJ LeifJ skrev:

Det går fint med at ændre sproget til tjekkisk i Smarthub og installere HBB app'en, men punktet Datatjeneste kommer ikke til syne i System menuen?

/Leif

Jeg synes det virker enormt besværlig med denne måde, så jeg forsøgte mig via F8005 broweseren at se Arvingerne, og det kan sagtens lade sig gøre. Full screen i den rigtige aspect ratio og i fin kvalitet.
Til top
Valde1936 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-August-2007
Sted: DK-2800
Point: 431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valde1936 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2014 kl. 17:43
Jeg har også brugt browseren problemfrit indtil igår hvor der kommer en dum fejl.
Lyden bliver fortsat afspillet men skærmen bliver sort... Browseren er ligeledes begyndt at fryse - nogen input??
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Januar-2006
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 16:15
Jeg har prøvet dette på mit D8000. Jeg kan dog ikke finde den App i når jeg har ændret land i smart TV!
Nogen der ved om det ikke virker på en D8000. Jeg har Googlet helt vildt men ikke endt med et svar på spørgsmålet! 
Til top
okaare Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-December-2007
Point: 269
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér okaare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 12:22
Undskyld jeg spørger dumt, men kan man ikke bare indtil hbbTV er fuldt implementeret anvende ens browser på tv'et til at indtaste webadressen på det program, man ønsker, og som ligger på DR's videoarkiv ?
Til top
bobend Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Maj-2014
Sted: Danmark
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bobend Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2014 kl. 21:35
Oprindeligt skrevet af LeifJ LeifJ skrev:

/Leif
Desværre, jeg har også uden held forsøgt at få aktiveret HBBTV på F8005. Data service menu'en kommer bare ikke frem. 

F-modelen er heller ikke nævnt på :

Samsung burde tage sig sammen og få tændt HBBTV i det danske software uden at man skal bruge alle mulige snydekoder... Angry

Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2014 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af soren_b soren_b skrev:

Jeg har prøvet dette på mit D8000. Jeg kan dog ikke finde den App i når jeg har ændret land i smart TV!
Nogen der ved om det ikke virker på en D8000. Jeg har Googlet helt vildt men ikke endt med et svar på spørgsmålet! 
Har du prøvet denne metode på D8000 via service menuen ved ikke om det ændrer noget?
Også på eget ansvar:)
https://www.youtube.com/watch?v=GlC0j80tGwc
Til top
bigfootplc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Juni-2014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bigfootplc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2014 kl. 17:32
Hej ,

Har et 42D8005 og forsøger at få den gode guide til at virke men kommer ikke rigtig forbi service menuen da jeg ikke kan ændre fra nordisk..

Bare lige for at være sikker så er det factory knappen og 3Speed knappen der skal anvendes ikke...  Sker der noget på jeres fjernsyn når i kører denne kommando...

Håber nogen kan hjælpe mig...

Til top
TSmith Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Juli-2014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TSmith Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 14:50
Oprindeligt skrevet af bigfootplc bigfootplc skrev:

Hej ,
Bare lige for at være sikker så er det factory knappen og 3Speed knappen der skal anvendes ikke...  Sker der noget på jeres fjernsyn når i kører denne kommando...
Hej bogfootplc
Jeg er ny her og har desværre ikke fået HBBTV til at virke på mit D7005. Men jeg fandt i hvertfald ud af at Samsung vidst har fået lukket for muligheden for at sende Factory og 3speed-kommandoerne via LAN, hvis det er det du har prøvet. Det lykkedes dog let for mig at lave en lille infrarød "sender" til telefon/computer, hvorfra kommandoerne så kan sendes. Prøv at se på denne side om det ikke giver pote :) Kommandoerne er blot lydfiler der skal afspilles fra hvad end du tilslutter din sender (jeg valgte en aflagt pc blot for at være sikker på at jeg ikke brændte noget af, men det forløb uden problemer ;) )

Jeg får dog kun en grå skærm frem når jeg aktiverer HBBTV på DR's kanaler, jeg er vidst ikke den eneste der oplever dette. Nu kan jeg dog ikke finde ud af om fejlen ligger i fjernsynet eller generelt hos DR TV :/

Redigeret af TSmith - 08-Juli-2014 kl. 14:52
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu