|
Sådan får du Hbb-tv på dit Samsung tv. |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
kenp
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Funktioner
Tak(0)
|
I skal lige huske på at HBBtv fra DR kun er 1 mbit du får der... såååå kan lige så vel være hos dem... der kan maks være 1000 streams fra DR.dk af tv samtidig.
|
|
lunapark
Bruger Oprettet: 24-Marts-2009 Status: Offline Point: 175 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min den vil konstant opdatere Smart Hub....
Og når man vender tilbage til dansk Smart Hub så sletter den HBBtv igen :-( |
|
henrik_scheel
Ny bruger Oprettet: 04-Marts-2013 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Denne guide passe vist kun til ældre smart tv. Den virker ikke på mit 7005. Eller kender nogle til hvordan man skifter sproget på en 7005 |
|
LeifJ
Ny bruger Oprettet: 14-Januar-2014 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogen der har fået det til at fungere på F8005 modellerne?
Det går fint med at ændre sproget til tjekkisk i Smarthub og installere HBB app'en, men punktet Datatjeneste kommer ikke til syne i System menuen? /Leif
|
|
DonJensen
Guld medlem Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes det virker enormt besværlig med denne måde, så jeg forsøgte mig via F8005 broweseren at se Arvingerne, og det kan sagtens lade sig gøre. Full screen i den rigtige aspect ratio og i fin kvalitet. |
|
Valde1936
Super bruger Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også brugt browseren problemfrit indtil igår hvor der kommer en dum fejl.
Lyden bliver fortsat afspillet men skærmen bliver sort... Browseren er ligeledes begyndt at fryse - nogen input?? |
|
soren_b
Guld medlem Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har prøvet dette på mit D8000. Jeg kan dog ikke finde den App i når jeg har ændret land i smart TV!
Nogen der ved om det ikke virker på en D8000. Jeg har Googlet helt vildt men ikke endt med et svar på spørgsmålet!
|
|
okaare
Super bruger Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
Funktioner
Tak(0)
|
Undskyld jeg spørger dumt, men kan man ikke bare indtil hbbTV er fuldt implementeret anvende ens browser på tv'et til at indtaste webadressen på det program, man ønsker, og som ligger på DR's videoarkiv ?
|
|
bobend
Ny bruger Oprettet: 07-Maj-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Desværre, jeg har også uden held forsøgt at få aktiveret HBBTV på F8005. Data service menu'en kommer bare ikke frem. F-modelen er heller ikke nævnt på : Samsung burde tage sig sammen og få tændt HBBTV i det danske software uden at man skal bruge alle mulige snydekoder... |
|
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet denne metode på D8000 via service menuen ved ikke om det ændrer noget? Også på eget ansvar:) https://www.youtube.com/watch?v=GlC0j80tGwc
|
|
bigfootplc
Ny bruger Oprettet: 13-Juni-2014 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej ,
Har et 42D8005 og forsøger at få den gode guide til at virke men kommer ikke rigtig forbi service menuen da jeg ikke kan ændre fra nordisk.. Bare lige for at være sikker så er det factory knappen og 3Speed knappen der skal anvendes ikke... Sker der noget på jeres fjernsyn når i kører denne kommando... Håber nogen kan hjælpe mig... |
|
TSmith
Ny bruger Oprettet: 08-Juli-2014 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej bogfootplc
Jeg er ny her og har desværre ikke fået HBBTV til at virke på mit D7005. Men jeg fandt i hvertfald ud af at Samsung vidst har fået lukket for muligheden for at sende Factory og 3speed-kommandoerne via LAN, hvis det er det du har prøvet. Det lykkedes dog let for mig at lave en lille infrarød "sender" til telefon/computer, hvorfra kommandoerne så kan sendes. Prøv at se på denne side om det ikke giver pote :) Kommandoerne er blot lydfiler der skal afspilles fra hvad end du tilslutter din sender (jeg valgte en aflagt pc blot for at være sikker på at jeg ikke brændte noget af, men det forløb uden problemer ;) ) Jeg får dog kun en grå skærm frem når jeg aktiverer HBBTV på DR's kanaler, jeg er vidst ikke den eneste der oplever dette. Nu kan jeg dog ikke finde ud af om fejlen ligger i fjernsynet eller generelt hos DR TV :/
Redigeret af TSmith - 08-Juli-2014 kl. 14:52 |
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |