|
Sådan får du Hbb-tv på dit Samsung tv. |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
DonJensen
Guld medlem Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvornår kommer opdateringen fra Samsung?
|
|
okaare
Super bruger Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har fornylig talt med Samsung om app til Hbb-tv og de oplyste, at der ville være en tilgængelig app i starten af august til alle deres F modeller
|
|
DonJensen
Guld medlem Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super, så har de godt nok rykket det fra Juli, men jeg glæder mig :) |
|
DR streaming
Ny bruger Oprettet: 30-Maj-2011 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har hørt at opdatering med hbbtv er kommet, er der nogen der kan bekræfte det? og hvilke modeller.
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan du jo se på Samsungs hjemmeside at den ikke er, så hvor har du hørt det? Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
DR streaming
Ny bruger Oprettet: 30-Maj-2011 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har ikke selv testet det men har hørt det bla virker til denne
http://www.samsung.com/dk/support/model/UE32F6515SBXXE 2013 modeller? FirmwareRedigeret af DR streaming - 10-September-2014 kl. 21:28 |
|
TG-Vest
Ny bruger Oprettet: 11-September-2008 Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
Præcis.
Har denne model, og har lige installeret denne firmware. Så virker det uden problemer, og der er adgang til DR TV.
|
|
Bladerunner
Super bruger Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Funktioner
Tak(0)
|
Legede lige med mit soveværelsestv - et Samsung 5505 - fandt datatjeneste og aktiverede den og så virkede det bare med det samme uden problemer.
Desværre er opløsningen ringe på DR TV |
|
Shumway
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
Meget mærkeligt! I dag har jeg fået hbbtv!
Jeg har et ES8005 fra 2012 med et Evolution Kit 1 installeret med firmware 1010.etellerandet Og nu til det mærkelige: Jeg har tidligere læst, at Samsung ville komme med ny firmware, der måske/måske ikke skulle åbne for hbbtv på denne model i juli/august. Og ganske rigtigt, i slutningen af juli så jeg, at der var ny firmware til EK1 på deres hjemmeside i version 1011.0 Men da mange har haft problemer med den firmware, der tidligere er lagt på deres hjemmeside, ville jeg vente til den kom direkte til tv’et. Da jeg har auto-check slået fra, har jeg med jævne mellemrum søgt efter ny firmware fra tv’et, men har hver gang fået at vide at der er ikke er noget. Jeg checkede senest her til morgen. Men så pludselig her til aften, da jeg skifter til DR1, så kommer hbbtv info på skærmen med DRTV logo. Og da jeg så checker min firmware, er den nu på 1012.2, og minsandten om ikke også Data Service menupunktet er tilgængeligt i system-menuen. Mærkeligt, men fedt! Det fungerer sgu godt hbbtv. Omend opløsningen godt kunne være lidt højere på DRTV |
|
Stone09
Bruger Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder os dejligt med du har fået det til at virke, vil så lige høre er det på dit ES8005 fra 2012 ,eller er det på et Evolution Kit 1 du installeret denne med firmware på
mvh |
|
Shumway
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når Evolution Kit er installeret er det det som får opdateringerne. Derfor er firmware 2012.2 også kun til EK1.
|
|
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er ingen firmware at hente til mit 65" Smart LED TV F8005, hvilket os betyder hbbtv, stadig ikke virker.
Den bruger firmware 1118 |
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |