recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sådan får du Hbb-tv på dit Samsung tv.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sådan får du Hbb-tv på dit Samsung tv.

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonJensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 14:51
Hvornår kommer opdateringen fra Samsung?
Til top
okaare Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-December-2007
Point: 269
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér okaare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 15:05
Har fornylig talt med Samsung om app til Hbb-tv og de oplyste, at der ville være en tilgængelig app i starten af august til alle deres F modeller
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2005
Point: 841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonJensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 15:06
Oprindeligt skrevet af okaare okaare skrev:

Har fornylig talt med Samsung om app til Hbb-tv og de oplyste, at der ville være en tilgængelig app i starten af august til alle deres F modeller

Super, så har de godt nok rykket det fra Juli, men jeg glæder mig :)
Til top
DR streaming Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Maj-2011
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DR streaming Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 20:32
Har hørt at opdatering med hbbtv er kommet, er der nogen der kan bekræfte det? og hvilke modeller.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 20:59
Oprindeligt skrevet af DR streaming DR streaming skrev:

Har hørt at opdatering med hbbtv er kommet, er der nogen der kan bekræfte det? og hvilke modeller.

Det kan du jo se på Samsungs hjemmeside at den ikke er, så hvor har du hørt det?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
DR streaming Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Maj-2011
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DR streaming Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 21:26
jeg har ikke selv testet det men har hørt det bla virker til denne

http://www.samsung.com/dk/support/model/UE32F6515SBXXE 2013 modeller?

Firmware

Opgraderingsfil (USB)

All OS, 717.73 MB, exe, Multisprogdisplay

2014.09.01

Redigeret af DR streaming - 10-September-2014 kl. 21:28
Til top
TG-Vest Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-September-2008
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TG-Vest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 21:54
Præcis.

Har denne model, og har lige installeret denne firmware.

Så virker det uden problemer, og der er adgang til DR TV.
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 22:00
Legede lige med mit soveværelsestv - et Samsung 5505 - fandt datatjeneste og aktiverede den og så virkede det bare med det samme uden problemer.

Desværre er opløsningen ringe på DR TV Dead
Til top
Shumway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2003
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shumway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2014 kl. 19:11
Meget mærkeligt! I dag har jeg fået hbbtv!

Jeg har et ES8005 fra 2012 med et Evolution Kit 1 installeret med firmware 1010.etellerandet

Og nu til det mærkelige:
Jeg har tidligere læst, at Samsung ville komme med ny firmware, der måske/måske ikke skulle åbne for hbbtv på denne model i juli/august. Og ganske rigtigt, i slutningen af juli så jeg, at der var ny firmware til EK1 på deres hjemmeside i version 1011.0
Men da mange har haft problemer med den firmware, der tidligere er lagt på deres hjemmeside, ville jeg vente til den kom direkte til tv’et. Da jeg har auto-check slået fra, har jeg med jævne mellemrum søgt efter ny firmware fra tv’et, men har hver gang fået at vide at der er ikke er noget. Jeg checkede senest her til morgen.

Men så pludselig her til aften, da jeg skifter til DR1, så kommer hbbtv info på skærmen med DRTV logo.
Og da jeg så checker min firmware, er den nu på 1012.2, og minsandten om ikke også Data Service menupunktet er tilgængeligt i system-menuen.

Mærkeligt, men fedt! Det fungerer sgu godt hbbtv. Omend opløsningen godt kunne være lidt højere på DRTV
Til top
Stone09 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-November-2009
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stone09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2014 kl. 21:01
Lyder os dejligt med du har fået det til at virke, vil så lige høre er det på dit ES8005 fra 2012 ,eller er det på et Evolution Kit 1 du installeret denne med firmware på
mvh
Til top
Shumway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2003
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shumway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2014 kl. 21:29
Når Evolution Kit er installeret er det det som får opdateringerne. Derfor er firmware 2012.2 også kun til EK1.
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2014 kl. 21:58
Der er ingen firmware at hente til mit 65" Smart LED TV F8005, hvilket os betyder hbbtv, stadig ikke virker.

Den bruger firmware 1118
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu