recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sådan undgås Apple TV app på Apple TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sådan undgås Apple TV app på Apple TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ClausBP Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 122
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sådan undgås Apple TV app på Apple TV
    Sendt: 11-Juni-2019 kl. 08:11
Hej - et lille tip!

Det har irriteret mig, at Apple TV app'en pludselig blev aktiveret, når jeg brugte "Hjemknappen" - (den der ligner en monitor) på Apple TV fjernbetjeningen.

Først prøvede jeg at slette Apple TV App'en - men det kan man forventeligt nok ikke.

Men man kan ændre hjemknappens funktion:
Indstillinger --> Fjernbetjeninger og og enheder --> Knappen Hjem ændres til "Hjemmeskærm"

Derefter virker "Hjemknappen" igen fornuftigt - efter min mening.

Venlig hilsen
Claus

Til top
Deschain Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Point: 447
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2019 kl. 09:01
Til top
ClausBP Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2016
Point: 122
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2019 kl. 06:16
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

https://www.recordere.dk/2019/05/tip-saadan-undgaar-du-at-hjem-knappen-aabner-apple-tv-app/

Tak fordi du også gentager dette tip - det kan ikke gøres ofte nok Wink

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu