|
S:D-Link DIR-655 Wifi Router m. gigabit switch |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hjeppesen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-September-2012 Sted: København Ø Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-September-2012 kl. 16:32 |
Wifi router m. 4 port gigabit switch
D-Link DIR-655 Virker fint. Pris: 250,- |
|
![]() |
|
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvor gammel er routeren? har du kvittering på den? stand? hvor kan den hentes hvis man syntes?
|
|
![]() |
|
hjeppesen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-September-2012 Sted: København Ø Status: Offline Point: 10 |
Jeg kan ikke huske hvornår jeg købte den, men det er nok 1½-2 år siden.
Tvivler på jeg kan finde kvitteringen længere. Den virker, som skrevet, fint og den befinder sig i Kbh Ø (Som der står under mit brugernavn ;-)) Den har ligget i en kasse længe, pga. overgang til 5GHz. |
|
![]() |
|
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
jeg skal ind til en kunde tirsdag i nærheden af rigshospitalet, måske vi kan aftale noget afhentning?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |