recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S:D-Link DIR-655 Wifi Router m. gigabit switch
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S:D-Link DIR-655 Wifi Router m. gigabit switch

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hjeppesen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-September-2012
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjeppesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S:D-Link DIR-655 Wifi Router m. gigabit switch
    Sendt: 23-September-2012 kl. 16:32
Wifi router m. 4 port gigabit switch

D-Link DIR-655

Virker fint.

Pris: 250,-
Til top
Juleulven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juleulven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 16:57
hvor gammel er routeren? har du kvittering på den? stand? hvor kan den hentes hvis man syntes?
Til top
hjeppesen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-September-2012
Sted: København Ø
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjeppesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 17:15
Jeg kan ikke huske hvornår jeg købte den, men det er nok 1½-2 år siden.
Tvivler på jeg kan finde kvitteringen længere.

Den virker, som skrevet, fint og den befinder sig i Kbh Ø (Som der står under mit brugernavn ;-))

Den har ligget i en kasse længe, pga. overgang til 5GHz.
Til top
Juleulven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juleulven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 17:45
jeg skal ind til en kunde tirsdag i nærheden af rigshospitalet, måske vi kan aftale noget afhentning?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu