|
se billeder fra NAS på apple TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-November-2019 kl. 08:59 |
|
Jeg har billeder liggende både på google drive og synkroniseret med en NAS.
Dvs ikke i apple miljø. Hvilken app på appletv kan jeg benytte til at se billeder via appletv?
Redigeret af mbm1 - 27-November-2019 kl. 09:45 |
||
![]() |
||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 983 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvis det er en Synology NAS, så kan du bruge 'DS Photo'.
|
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
|
Men hvordan sætter jeg DS photo op til kun at kigge i en mappe på min NAS, som ikke er i DS photo egen mappestruktur? jeg vil ikke have DS til at organisere, indexere etc.
Redigeret af mbm1 - 27-November-2019 kl. 09:45 |
||
![]() |
||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1396 |
|
Jeg bruger FileBrowserTV til at vise billeder (og video) fra min NAS. Ved dog ikke om den også virker med Google drive ..?
|
||
![]() |
||
|
vil prøve FilebrowserTV
tak
|
||
![]() |
||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 983 |
|
Det kan du ikke.
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
|
Hvis du bruger LR, så kan du synke Collection i LR op i skyen og så inst. LR på Apple TV og se billederne på TV'et
|
||
![]() |
||
|
Jeg har ikke behov for noget program der synker indexer etc.
Dette har jeg styr på. Skal bare bruge en app der kan viser billeder fra et netværksdrev eller google drive. Jeg bruger VLC til at afspille mine videoer. det fungerer fint, men billeder kan VLC ikke vise.
|
||
![]() |
||
|
filebrowsertv perfekt.
tak.
|
||
![]() |
||
|
Det duer ikke rigtigt med videoer.
Både VLC og filebrowserTV kan ikke afspille mine videoer flydende. Det er som om den buffer. Afspilning direkte fra TVét egen app fra NAS kører det perfekt.
|
||
![]() |
||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1396 |
|
Er det en Apple tv 4K eller en Apple Tv4 ? Sidst nævnte model har nemlig kun 100Mb/s max hastighed hvis den kører netværk via kabel (Lan) derfor kan det ofte betale sig at køre wifi istedet da hastigheden her ofte kan være højere. Apple tv 4K har derimod gigibit (1000 Mbit/s) Lan hastighed.
|
||
![]() |
||
|
4k
ingen netværks problemer
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |