|
Se DR og TV2 live via apps (uden antennekabel) |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Okay, har læst lidt om det tv, men ikke fundet noget om mulighed for DR via wifi. Men, det må de kunne fortælle om, hvor de sælger fjernsynet. Klaus
|
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
personligt ville jeg droppe enhver app på et tv. Det er noget der ikke er fokus hos DR, da de skal levere til "masserne" så med mindre det er på en android platform eller ios (altså android TV eller tvos/ios), så glem det.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
DR har underligt nok endnu ikke en App til Android TV OS, men der er en til iOS (ATV platformen).
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
|
DRs "app" til Smart TV har ikke live-tv. Det skyldes, at det blot er en hjemmeside (HbbTV-hjemmesiden), som er pakket ind i et ikon. DRTV har pt. kun live-tv på Apple TV, Chromecast, PlayStation 4 og i mobil-apps. DRTV relanceres snart, så om det ændrer på sagen, ved jeg ikke.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
massai ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2009 Status: Offline Point: 36 |
|
Hej alle sammen
Tusind tak for jeres tips og råd. Jeg er blevet lidt forvirret undervejs, men det har været en stor hjælp til at sætte mine forventninger. |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Drop smart tv.
Det bliver kun opdateret i en kort periode. Apple tv og Chromecast er der hvor der er flest apps og her bliver der opdateret løbende. At spare 1200,- på apple tv er som at tisse i bukserne. Det varmer i kort tid og så bliver det koldt.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
|
En ting jeg oplever med streaming versus antenne er at streaming er i lavere kvalitet.
Klaus
|
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Det er også den eneste grund til at jeg ikke klipper antennekablet.
|
||
![]() |
||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 981 |
|
Det er korrekt. Dog synes jeg ikke det er noget der generer til almindelig TV-kigning (på et 65"). Skal jeg se film (og have bedste billedkvalitet) så er det alligevel altid via blu-ray/UHD.
|
||
![]() |
||
|
Jeg ser det stort set hver gang....... Mit forbrug er oftest live tv, så hver gang vi ser et eller andet via DR app, så noterer jeg mig den lavere opløsning/bitrate. Klaus
|
||
![]() |
||
Pastorius ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Status: Offline Point: 140 |
|
Ja, det ér et problem. Særlig bitrates når man ser Sport. Det er dog blevet bedre, og der er nogen der kan finde ud af det. DR og TV2 er ikke de bedste, selvom Tv2play har skruet lidt op for det.
|
||
![]() |
||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 981 |
|
Fair nok.., mit live TV forbrug er stort set kun nyheder og de ser fine ud
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |