|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
JesperDJ ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Nej det er ikke i my videos, der dukker de op uden problemer, tricket er at få recorded tv fra et netshare ind under recorded tv menuen Og ja MichaelMCE, det er kortfattet hvad der skulle til.. det hele handlede om at de tjenester skulle startes op som den bruger shared var lavet til.. |
|
|
Serup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Min Fejl Jeg må indrømme at jeg ikke fik læst hele side 2 Det med at få det optagede frem i "recorded tv" på en anden maskine end den der har optaget det, opgav jeg efter rigtig meget møje og besvær engang først på året. Ved at rode en del i reg.db'en virkede det..men jeg skulle genstarte for at få opdateret listen med det den anden pc havde optaget. Det var hverken nok at logge af eller trykke F5 eller noget som helst...kun genstart, og det blev jeg træt af. Det findes flere tools som påstår at få det til at virke, men jeg har ikke haft held med hverken det jeg fandt på TGB eller den australske mce side...det eneste der virkede var den guide på TGB, og den var så ikke god nok til mig på det tidspunkt. Om der er nogen der har fundet en løsning nu, ved jeg ikke, jeg har ikke rodet med det i over 9 måneder, men hvis Jesper har fundet en løsning er det jo godt. -Jacob- |
|
![]() |
|
Serup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Og det virker så efter hensigten nu, uden at du skal gøre noget særligt for at opdatere listen med filer fra dit share? For så skal jeg vist til at kigge på sagen igen -Jacob |
|
![]() |
|
JesperDJ ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Jeps.. den kikker hvad der ligger på det share og skriver det så på listen over recorded tv, som hvis folderen lå lokalt.. Jeg har dog ikke kunnet få den til at optage direkte på det share.. så jeg har lavet en copy/delete command som kører hver nat.. Jeg arbejder videre på at få det til at optage direkte på det share.. |
|
|
ITMS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-December-2004 Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Hej JesperDJ, Har du hørt om "Share Recorded TV" programmet? Hvis din filserver er en Windows maskine, kan du med fordel bruge dette program. Jeg har kun prøvet det mellem to MCE maskiner, men prøv lige og se om det ikke virker med andre versioner af Windows. Link: http://thegreenbutton.com/files/15/utilities/entry113308.asp x Jeg fandt også denne tråd, der måske kan hjælpe: http://thegreenbutton.com/forums/post/145734.aspx mvh. Peter Redigeret af ITMS - 13-December-2006 kl. 09:48 |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det prøvede jeg.. det eneste det program gør er at smide en streng ind i reg db, så det hjalp mig desværre ikke.. Men nu virker det jo.. |
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |