Det er mulig man købte boksen for 1½-2 år siden, det har jeg ikke kendskab til, men siden sidste efterår har man fået boksen med i abonnement.
Mit setup kræver en forklaring før fantasien løber af med jer med vilde priser

Jeg har behov for en høj hastighed på Internet for det første pga. jeg ofte arbejder hjemmefra på firmaets servere, og gider ikke sidde og hænge i en langsom forbindelse. For det andet så har jeg haft minimum 10 Mbit internet de sidste 7-8 år nu, og livet er for kedelig med langsom internet, det har jeg allerede erkendt

.
Skulle jeg have internet og telefoni gennem TDC ville jeg kunne få 2-4 Mbit internet forbindelse, og DET.... kan jeg slet ikke leve med.
Så jeg har 25Mbit Internet + IP telefoni gennem Fiber Energimidt som min arbejdsgiver betaler.
TV gennem Fiber koster for den store pakke 400 kr. inkl HDD boks med optage mulighed.
TDC TV for mig, med den store pakke, koster 402 kr i måneden, inkl Plus abonnement.
TDC TV giver mig en langt federe EPG (Fiber TV's EPG er opfundet i USSR i 70'erne), federe interface og samlet set federe produkt.
TDC TV koster det pga. jeg ikke har Internet hos TDC, og derfor er prisen inkl. en "bærelinje" som er påkrævet hvis man ikke har TDC internet, for at få TDC TV.