|
|
Besvar ![]() |
Side <1 23242526> |
Forfatter | ||
Der Alte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Status: Offline Point: 367 |
![]() |
|
Som nævnt: Mit ærinde er faktisk kun at gøre opmærksom på det paradoksale i, at en så lille, simpel pris-opdatering fra YouSee giver anledning til så stor furore her på siderne. Jeg synes stadig, at det giver stof til eftertanke.
|
||
![]() |
||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
![]() |
|
Der er kommunen der er antenneforening
Antenneforeningen køber hos A+
A+ bliver solgt
Antenneforeningen er nu kunde Dansk kabel tv
Men jeg kan ikke se hvorfor du bliver sur på yousee over den aftale som din kommune og A+ har indgået
|
||
![]() |
||
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
|
Furry
Hvis kommunen er antenneforeningen, da må man ved en grundpakke på kr 199. kunne blive koblet helt af samme net.
Simpel pris-opdatering fra YouSee, her går jeg ud fra priserne de kommende år stiger med samme takt som de foregående.
|
||
![]() |
||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
|
Priserne stiger sikkert i samme takt, som hos Stofa. Prøv nu at kommentere på ting, der vedrører Stofa og glem YouSee. På forhånd tak!
|
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
![]() |
||
Der Alte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Status: Offline Point: 367 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
![]() |
|
Jeg ved ikke hvilken aftale kommunen har indgået med A+ så det kan jeg desværre ikke udtale mig om
|
||
![]() |
||
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
|
@ Furry
Så mener jeg at Kommunen føler man skal aftage så meget som muligt, og så dyrt som muligt for borgerne ![]() Redigeret af moho - 13-September-2011 kl. 14:16 |
||
![]() |
||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|
Jeg opdager at YouSee har lavet denne brochure om Ekstrakanaler.
Det fremgår af den at "YouSee Kort koster et engangsbeløb på 100 kr. i oprettelse." Dette engangsbeløb blev nævnt i Indblik, marts 2011, men alle andre steder siger YouSee ikke noget om dette engangsbeløb. Er der nogen der ved noget herom? |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
|
Er der stadig ikke noget alternativ til yousee boksen hvis man vil gære brug af Startforfra funktionen?
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Nej. Det er sammen med Arkiv og andre ting en propritær funktion.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
|
Noget nyt om hvornår den nye yousee boks skulle komme?
|
||
![]() |
||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
![]() |
|
Så er mine Favorit kanaler blevet til Ekstrakanaler. YouSee har dog faktureret kortafgift for 4 kvartal. Så vidt jeg kunne forstå på Yousee, er det alle Ekstrakanal kunder der er blevet faktureret 90 kr for kortafgiften. Dette er en fejl og vil blive rettet på næste regning.
J Redigeret af Jwin - 03-Oktober-2011 kl. 17:07 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 23242526> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |