|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 26> |
Forfatter | |||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
![]() |
||
Tjaa, jeg har opsagt fuldpakken og køber nu kun de 4 kanaler fra fuldpakken jeg plejer og se. Årlig besparelse: knap 4000 kr og det er enda med de nye priser.
Så jeg er meget tilfreds. ![]() J |
|||
![]() |
|||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
||
Så må du ha' dyrt TV. Jeg giver 3.670 kr. p. a. for Fuldpakken, så hvis jeg skal spare næsten 4.000 kr. p. a., skal YouSee betale mig penge for at modtage kanaler.
![]() |
|||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|||
![]() |
|||
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
||
tja jeg er ikke overrasket; priserne på de enkelte Viasat og TV2 kanaler har været kendt i årevis og jeg har brugt dem som argument hver gang kollegaer og venner har brokket sig over at betale for kanaler de ikke ser.
Personligt er det 5-6 år siden jeg droppede fuldpakken; ingen grund til at betale de penge for lidt sporadisk kiggen Discovery og TV2-sport.
|
|||
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|||
![]() |
|||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
![]() |
||
@joern.loenborg: Jeg betalte 322 om måneden, hvilket giver 3864 kr om året. Det er vist også ret dyrt her i denne ejerforening. (jeg havde favoritpakken i forvejen).
J Redigeret af Jwin - 23-August-2011 kl. 18:39 |
|||
![]() |
|||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
||
Så har du jo heller ikke sparet kr 4000 |
|||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
![]() |
||
Hvorfor? Det er da logik for burhøns at en kanal er billigere hvis 500.000 abonnerer på den i en pakke end hvis 10.000 gør det via a la carte. Kanalen har jo de samme udgifter (og endda færre reklameindtægter) i sidstnævnte tilfælde.
I og med at priserne er fra december sidste år, er det jo nok tænkeligt at priserne ændrer sig igen til december/årskiftet, og hvem ved hvad TV 2 har sat prisen på Charlie til? (den kanal du nævnte). Og igen, at sælge Charlie i en pakke til en antenneforening er jo klart billigere end at sælge den enkeltvis. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg skrev også knap 4000. Ok. jeg var da hele 136 kroner fra............ J |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
![]() |
||
Jo, men du skal jo også betale noget fremover, og det skal du jo lige trække fra de 3.864.
Du skal mindst have Grundpakken. Redigeret af lunddal - 23-August-2011 kl. 19:24 |
|||
![]() |
|||
evilguy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 389 |
![]() |
||
Det er mig simpelthen ubegribeligt med ågerpriser som YouSee disker op med. Jeg kan godt forstå at visse kanaler koster penge, men at YouSee vælger at opkræve op til 3-4 gange så meget for deres a la carte kanaler, det er noget svineri.
YouSeee peger selvfølgelig fingre at TV-stationerne, men som landets ubetinget støste TV-udbyder, så har YouSee altså en stor magt. YouSee kan vælge at presse TV-stationerne til at levere TV kanaler til rimeligt penge og derefter opkræve rimelige beløb af deres kunder. Jeg håber virkelig at konkurrencemyndighederne kommer på banen og kigger YouSee i kortene. Enten så er dette "tilbud" en klar demonstration på YouSees arrogance overfor forbrugerne og myndighederne - eller også er det en klar demonstration på at YouSee udnytter den manglende konkurrence til ugunst for forbrugerne. 40 kroner for TV2 news - JEG ER RYSTET. YouSee betaler ikke engang halvdelen for den TV kanal. 3 kroner for Discovery - de betaler ikke engang 1/3 del for den kanal. |
|||
![]() |
|||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
||
Den pris jeg opgav for Fuldpakke,n er ikke mertillægget for Fuldpakken, men prisen for Fuldpakken incl. Grundpakken (73,18 kr. + 232,60 kr. = 305,78 kr. pr. md.).
|
|||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|||
![]() |
|||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
||
og endnu værre - der er ikke engang for 40 kr nyheder på tv2 news om måneden! - Jeg har fuldpakken og betaler knap 400 om måneden kan jeg se. - Tror da godt nok lige jeg skal kigge tingene efter i sømmene nu. Heldigvis er der ved at blive lagt noget fiber herude i århus syd, så jeg kan måske være heldig at kunne komme med på noget waoo hvis det er.
|
|||
![]() |
|||
kerovan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
![]() |
||
Der er vel kun prisen ekstrkanalerne der stiger ikk ? priserne på pakkerne stiger vel ikke selvom de indeholder de kanaler som stiger ?
Someone enlighten me :-) |
|||
Højrup Polering
Vinduespolering i særklasse |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 26> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |