|
Se hvad jeg fik hjem af Udstyr |
Besvar | Side <1234 76> |
Forfatter | ||
ghost-the-man
Guld medlem Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja de køre fint,når min gamle bærbar ikke kan mere,så blive det nok også sådan en,de fylder jo ikke meget.
|
||
Fakker
Super bruger Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er den selvfølgelig stadig ny, men jeg må sige, at jeg er ganske imponeret over den. Jeg regnede for det første bare med, at jeg ville få en maskine, som var lavet af noget billig plastik, men der tog jeg fejl, da selve skallen er metal, og i det hele taget virker meget robust. Den starter bare hurtigt op, der er slet ikke rigtig noget ventetid, og jeg har engang haft en Pioneer LX-70A til næsten 14000 kr, som jeg så returnerede, da jeg syntes at jeg fik for lidt, for alle de penge, og den var bare langsom. Hvis du kender til Ps3, så har denne Sony, også den du gerne selv vil ha, et menu system der ligner rigtig meget Ps3éns. Og det er positivt. Nem opsætning, det spiller bare. Ps tror jeg skal prøve at lave nogle tidsmålinger på den, for at se hvor hurtig den egentlig er. Redigeret af Fakker - 01-April-2010 kl. 15:32 |
||
johnjkj
Guld medlem Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Til mit Nikon kamera: |
||
--------------------------- Pioneer 5090H, Pioneer SC-LX71, Pioneer BDP-51FD, 4 * B&W XT2, B&W XTC, Velodyne 800i. --------------------------- |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
https://www.elgiganten.dk/product/film/blu-ray-film/BDVDSWFORCEAW/star-wars-the-force-awakens-blu-ray
Redigeret af Flemming Larsen - 01-April-2016 kl. 16:02 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Fakker
Super bruger Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej de fylder intet, og bliver heller ikke varme overhovedet, så man får ikke brændt lårbasserne, hvis man skulle sidde med den på skødet |
||
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
til samlingen af satboxe..
|
||
Blu-ben
Guld medlem Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lækker lille sag jeg har fået
|
||
Blu-ben
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og ja så blev det lige til et impulskøb medion blu-ray til 599,- i ALDI
|
||
wcc1
Bruger Oprettet: 10-Maj-2008 Sted: aalborg Status: Offline Point: 219 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
hvordan er den, er den god
|
||
|
||
Blu-ben
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
A_Nielsen
Guld medlem Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tillykke med den :) Hvilken HP-model er der tale om? |
||
|
||
Blu-ben
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Besvar | Side <1234 76> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |