|
Se hvad jeg fik hjem af Udstyr |
Besvar | Side <12345 76> |
Forfatter | |||
OFF
Junior bruger Oprettet: 01-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej BLU-BEN I hvilken ALDI fik du den til 599,- ???
|
|||
Blu-ben
Guld medlem Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
OFF
Junior bruger Oprettet: 01-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ok, tak det er lidt langt væk, har set den i KBH til 899.-
|
|||
Blu-ben
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Fakker
Super bruger Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg må ud og finde en butik som har en hjemme. Der skulle jo ikke være den store forskel i designet mellem 370 og 570..
Du må meget gerne skrive nogle loadtider.
Og så tillykke med den. [/QUOTE]Tak for det. Jeg skal nok lige få den testet, når familien ikke har overtaget stuen mere Redigeret af Fakker - 01-April-2010 kl. 20:02 |
|||
wcc1
Bruger Oprettet: 10-Maj-2008 Sted: aalborg Status: Offline Point: 219 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
blu-ray fra aldi
|
|||
|
|||
Blu-ben
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har lige købt den idag så har ikke haft tid til at teste endnu, men skal da give en melding når jeg har fået taget den i brug
|
|||
jEffEbEEE
Junior bruger Oprettet: 18-August-2008 Sted: Aabenraa Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fik fremstøvet en af disse hos hifiklubben
|
|||
Fakker
Super bruger Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hehe fremstøvet ligefrem, den ser da ellers fin ud.
|
|||
musicus
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Bar selv denne her hjem fra Computer City: En Optoma HD200x
Jeg besluttede at opgradere fra HD-Ready til en Full HD projektor, og prisen på 7K for Optoma'en syntes ikke afskrækkende. Men hvad sker der så? Det sædvanlige, såmænd: Et par uger efter at have foretaget købet kan man pludselig finde varen 1000 kr. billigere hos webshops, som Dustin og Komplett. Men sådan er livet jo, og ét eller andet skal man jo også helst ha' at brokke sig over.
Projektoren er både mindre og lettere i vægt, end min forrige fremviser - et stort og tungt skummel af en 720p projektor fra BenQ, som jeg aldrig turde binde an med at forsøge loftsmontere på stuens gips-plader. Med HD200x'ens ringe vægt ligger dette måske inden for mulighedernes rækkevidde. Teknologien er i begges tilfælde baseret på DLP. Og selv om jeg ikke er specielt hysterisk mht. Rainbowing (et biprodukt af DLP single-chip teknologien), så må jeg alligevel tilstå, at jeg faktisk godt kan se dem på den nye Optoma. Ikke at det dog generer mig voldsomt, selv om "regnbuerne" på BenQ'en jo nærmest var ikke-eksisterende (i det mindste for mig) - eller på et minimalt niveau, som gjorde at jeg nok bare aldrig rigtig bemærkede det. Men ved at eksperimentere med brugen af de forskillige Picture-modes i Optoma HD200x, samt fifle lidt med indstillingen af Brightness og Contrast, har det faktisk været muligt at nedbringe generne til et punkt, hvor det næsten ikke føles irriterende længere. Og resten klarer et par ugers yderligere tilvænning sikkert, håber jeg.
Under alle omstændigheder føles Optoma HD200x som en god investering: Forskellen fra HD-Ready og til Full HD er i al fald til at få øje på, når der skal kigges BD-film på 90" lærredet. Farvekvaliteten i de forskellige 'Out-of-the-Box' settings ser også ganske fornuftige ud. På min forrige BenQ PE7700 - som bestemt også havde fine kvaliteter - var farverne dog aldrig helt rigtige, uanset hvordan man så end rodede med indstillingerne. Selv Otto Jørgensen fra AV-Precision indrømmede at have haft kvaler med det, da han skulle forsøge at lave en ISF-kalibrering på BenQ'en. På Optoma HD200x kører det derimod fra start af (i kombination med lidt diskret 'Basic Calibration' fra Digital Video Essential disc'en) , og der går sikkert en rum tid inden behovet for en professionel kalibrering bliver et 'must have'. Redigeret af musicus - 02-April-2010 kl. 11:57 |
|||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Et hurtigt spørgsmål. Der er vel kun en hdmi-udgang på denne?
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Besvar | Side <12345 76> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |