|
Se hvad jeg fik hjem af Udstyr |
Besvar ![]() |
Side <12345 76> |
Forfatter | |||
OFF ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hej BLU-BEN I hvilken ALDI fik du den til 599,- ???
|
|||
![]() |
|||
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
||
|
|||
![]() |
|||
OFF ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 36 |
||
Ok, tak det er lidt langt væk, har set den i KBH til 899.-
|
|||
![]() |
|||
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
Fakker ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
||
Jeg må ud og finde en butik som har en hjemme. Der skulle jo ikke være den store forskel i designet mellem 370 og 570..
Du må meget gerne skrive nogle loadtider.
![]() Og så tillykke med den. [/QUOTE]Tak for det. Jeg skal nok lige få den testet, når familien ikke har overtaget stuen mere ![]() Redigeret af Fakker - 01-April-2010 kl. 20:02 |
|||
![]() |
|||
wcc1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2008 Sted: aalborg Status: Offline Point: 219 |
||
blu-ray fra aldi
|
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Har lige købt den idag så har ikke haft tid til at teste endnu, men skal da give en melding når jeg har fået taget den i brug
![]() |
|||
![]() |
|||
jEffEbEEE ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Aabenraa Status: Offline Point: 43 |
||
Fik fremstøvet en af disse hos hifiklubben
![]() |
|||
![]() |
|||
Fakker ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
||
Hehe fremstøvet ligefrem, den ser da ellers fin ud.
|
|||
![]() |
|||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
||
Bar selv denne her hjem fra Computer City: En Optoma HD200x
![]() Jeg besluttede at opgradere fra HD-Ready til en Full HD projektor, og prisen på 7K for Optoma'en syntes ikke afskrækkende. Men hvad sker der så? Det sædvanlige, såmænd: Et par uger efter at have foretaget købet kan man pludselig finde varen 1000 kr. billigere hos webshops, som Dustin og Komplett.
![]() ![]() Projektoren er både mindre og lettere i vægt, end min forrige fremviser - et stort og tungt skummel af en 720p projektor fra BenQ, som jeg aldrig turde binde an med at forsøge loftsmontere på stuens gips-plader.
![]() ![]() Under alle omstændigheder føles Optoma HD200x som en god investering: Forskellen fra HD-Ready og til Full HD er i al fald til at få øje på, når der skal kigges BD-film på 90" lærredet. Farvekvaliteten i de forskellige 'Out-of-the-Box' settings ser også ganske fornuftige ud. På min forrige BenQ PE7700 - som bestemt også havde fine kvaliteter - var farverne dog aldrig helt rigtige, uanset hvordan man så end rodede med indstillingerne. Selv Otto Jørgensen fra AV-Precision indrømmede at have haft kvaler med det, da han skulle forsøge at lave en ISF-kalibrering på BenQ'en. På Optoma HD200x kører det derimod fra start af (i kombination med lidt diskret 'Basic Calibration' fra Digital Video Essential disc'en) , og der går sikkert en rum tid inden behovet for en professionel kalibrering bliver et 'must have'. ![]() Redigeret af musicus - 02-April-2010 kl. 11:57 |
|||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
||
Et hurtigt spørgsmål. Der er vel kun en hdmi-udgang på denne?
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 76> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |