recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Se Netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Se Netflix

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Status: Offline
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2015 kl. 13:24
Det var en af de forrige WDTV der understøttede Netflix. Dog synes jeg ikke oplevelsen på den er så god.
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
DraX Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Oktober-2012
Sted: Thorsager
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DraX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2015 kl. 13:28
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Oprindeligt skrevet af DraX DraX skrev:

Den understøtter Netflix ja. Langsom? Nej slet ikke. Starter på hvad... 5-10 sec... (Hvis man derimod slukker helt for den på kontakten, så tager det lang tid at starte). Men slukker man bare på fjernbetjeningen så tænder den hurtigt. 
Dog er netflix en smule langsomt der på, men er til at leve med.

Hej.
Her ser det ikke ud til at Netflix understøttes.
http://www.computersalg.dk/produkt/2049936?varenummer=2049936&utm_source=PriceRunner&utm_medium=PriceRunnerLINK&utm_campaign=PriceRunner

Ehhh okay? min understøtter det fint... 
Men er vist noget med der er forskellige modeller af WD TV Live boxen. Mener jeg har gen3 med wireless. Ved ikke om det er der forskellen er?
Til top
clausjen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 402
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausjen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2015 kl. 13:42
WD TV har fjernet netflix-understøttelsen i gen4.
Til top
MDusen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-August-2011
Sted: Lyngby, DK
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDusen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2015 kl. 13:44
Hvis du bruger DNS til at surfe på forskellige Netflix lande så skal det også med på listen over krav.....dette var tidligere et no-go med Cromecast men OK med Apple TV.
Til top
DraX Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Oktober-2012
Sted: Thorsager
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DraX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2015 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af clausjen clausjen skrev:

WD TV har fjernet netflix-understøttelsen i gen4.

Ja okay det vidste jeg så ikke. Det var dog åndsvagt... :D
Nå, jamen så vil jeg ikke anbefale WD TV boxen til Netflix :)
Så køb en Xbox One ! :D
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2015 kl. 14:40
Oprindeligt skrevet af MDusen MDusen skrev:

Hvis du bruger DNS til at surfe på forskellige Netflix lande så skal det også med på listen over krav.....dette var tidligere et no-go med Cromecast men OK med Apple TV.

Hej.
Det har jeg ikke brug for.
Mvh.
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2015 kl. 15:33
Nexus Player. Den har Netflix som standard og med Kodi installeret, kan du afspille (næsten) alt du har liggende på en Netværksdisk. Der fås også Plex og VLC til Nexus Player.

Redigeret af Jwin - 16-September-2015 kl. 15:35
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2015 kl. 16:37
Hej.
Den vil jeg kikke på.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12404
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2015 kl. 16:55
Oprindeligt skrevet af technology technology skrev:

Jeg vil anbefale chromecast

Chromecast giver mobilkvalitet på storskærmen. Det er ikke ligefrem optimalt. Desuden kræves der en telefon eller en tablet man streamer fra, bvilket er noget mere besværligt end bare at gribe fjernbetjeningen der kommer med f.eks. et Apple TV.

Redigeret af Naiera - 16-September-2015 kl. 16:55
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12404
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2015 kl. 16:57
Oprindeligt skrevet af DraX DraX skrev:

Den understøtter Netflix ja. Langsom? Nej slet ikke. Starter på hvad... 5-10 sec... (Hvis man derimod slukker helt for den på kontakten, så tager det lang tid at starte). Men slukker man bare på fjernbetjeningen så tænder den hurtigt. 
Dog er netflix en smule langsomt der på, men er til at leve med.

Den WDTV Live jeg havde var ubegribeligt langsom. Menuerne var også ufatteligt sløve.
Til top
dumb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Point: 439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dumb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2015 kl. 17:07
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af technology technology skrev:

Jeg vil anbefale chromecast

Chromecast giver mobilkvalitet på storskærmen. Det er ikke ligefrem optimalt. Desuden kræves der en telefon eller en tablet man streamer fra, bvilket er noget mere besværligt end bare at gribe fjernbetjeningen der kommer med f.eks. et Apple TV.

Øøøhh...mobilkvalitet...hvad mener du med det?? Netflix streames da i samme kvalitet som fra en hvilken som helst anden afspiller? Der streames IKKE fra telefon eller tablet, de fungerer KUN som "fjernbetjening", chromecast henter indhold direkte fra Netflix.

/Thomas
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES
Lærred: 110" HiViLux motoriseret
Front/Center: Paradigm MilleniaOne
Bag: S/A Talent
Sub 1: XTZ 10.16
Sub 2: Velodyne SPL-800i
Receiver: Yamaha RX-A3030
Til top
HomeTheater Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2009
Sted: Denmark
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HomeTheater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2015 kl. 19:09
Problemet med Chromecast er den svingende kvalitet, for mit vedkommende er det no go! jeg får væsentlig bedre billede kvalitet fra min Nexus player på netflix. Kodi er noget ustabilt på Nexus player, den kan godt finde på at hoppe ud af appen, men når det kører virker det fint, fra min nasserver. Nexus laver den 2. bedste netflix app, min Apple tv levere den bedste netflix oplevelse. jeg har også nogle wd tv live 3. gen. liggende, tror den ene ligger ude i bunden af haven lige nu, min søn fik lige flip nr 1000 over dens elendige performance!!
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu