recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Se Netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Se Netflix

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2015 kl. 19:19
Kan Nexus Player fodres direkte med kabel,eller er den " kun " til WiFi ?

Til top
HomeTheater Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2009
Sted: Denmark
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HomeTheater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2015 kl. 20:23
nexus er trådløs, men den understøtter ac 5ghz så det fungere ret godt, men den har et mini usb stik, og jeg har læst om folk der har sat en ethernet adapter i og at det fungere fint.
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2015 kl. 08:51
Oprindeligt skrevet af dumb dumb skrev:

Øøøhh...mobilkvalitet...hvad mener du med det?? Netflix streames da i samme kvalitet som fra en hvilken som helst anden afspiller? Der streames IKKE fra telefon eller tablet, de fungerer KUN som "fjernbetjening", chromecast henter indhold direkte fra Netflix.

/Thomas

Ja det kan jeg ikke lige genkende, får nøjagtigt det samme fra Chromecast og AppleTV, Macbook eller PC. Dog er Chromecast'en noget mere følsom hvis man har et ringe WiFI signal.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu