recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Se OL fra ZDF og andre med gratis Windscribe VPN
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Se OL fra ZDF og andre med gratis Windscribe VPN

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2021 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Da det var ganske ubrugeligt skiftede jeg hurtigt over til ZDF 2, hvor jeg så resten af Cykelløbet.

Jeg talte ikke, hvor mange livekanaler med OL, der fandtes på de forskellige TV Stationer, jeg vil kunne se via VPN.
For i dag ønskede jeg at se Cykelløb. Og kun Cykelløb.

Hilsen Carsten.

Jeg synes det er udmærket at du viser, hvordan man kan komme til at se OL gratis.

Men jeg er blevet for gammel til at se det på den måde. Derfor må jeg betale for det på en af de apps, jeg har til rådighed.
Jeg nævnte bare det med 43 kanaler for at understrege at ingen sportsgrene bliver afbrudt af noget andet, når der er en kanal til hver konkurrence.

I morgen er det kvindernes cykelløb det gælder, og det starter to timer senere end mændenes.
Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar Side  <1 456

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu