|
Se om du kan gætte det aktive vindue i Windows 10 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-August-2015 kl. 12:13 |
Microsoft har med Windows 10 gjort det svært for brugerne at finde det vindue som ligger øverst og som er aktivt.
Prøv at se om du kan finde det øverste og aktive vindue, blandt de 3 vinduer på billedet nedenfor. (På Windows 8 har det normalt en farve) ![]() Redigeret af Cyberguyen - 04-August-2015 kl. 12:14 |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jo ikke så svært!
Men ja, det kan gøres mere tydeligt... M.v.h. |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu har jeg ikke prøvet 10'eren, så jeg kender ikke farvekoden, men det må vel være dén med sort aftegning af "Luk/Maksimér/Minimér"?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |