|
Se tv2 på 2 tv med antenne |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
koden ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2013 kl. 20:24 |
Jeg har et boxer kort i mit ene tv og det virker fint.
Får signal fra tag antenne som så ledes ud i alle 4 antnne stik i huset. Hvi jeg gerne ville kunne se tv2 på min imac hvor jeg bruger elgato og eyetv kan jeg så ikke flytte mit boxer kort ud i en box der står i skab hvor signal kommer ind? Altså afkode signal helt ude så de 2 tv får et afkodet signal derfra? Tror deværre allerede jeg kender svaret... Køb 2 boxer kort. Hvis de e sådan så tror jeg hellere at jeg helt undværer tv2. Mest i protest, men egentlig også fordi jeg sjældent bruger det. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lige i øjeblikket kan du se TV2 uden kort......
Klaus |
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
|
koden ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
lige nu????
|
|
![]() |
|
smartwi ser rigtig smart ud :-)
Men hvordan vil de undgå at jeg deler signal med nabo, underbo og overbo og måske de 2 sidste i opgangen? |
|
![]() |
|
JacobHL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
Jeg fik sat antenne til mit TV her den anden dag og fandt med stor undren TV2 uden noget CA modul(eller boxer-kort). Jeg har søgt nettet tyndt om hvorfor jeg kan dette, og evt. hvor længe. Jeg fik hurtigt luret at TV3 og Kanal5 løber januar+februar, men hvorfor kan jeg se TV2, og hvor længe? Jeg synes ikke jeg har kunne finde noget information om det nogen steder. [edit]: Nevermind. Lige da jeg trykkede besvar fik jeg idéen til søgeordene "TV2 Gratis januar", og fandt linket: http://www.sn.dk/Nye-Boxer-seere-faar-TV2-gratis/Danmark/artikel/242926 - jeg viser bare mig selv ud.
Redigeret af JacobHL - 16-Januar-2013 kl. 21:37 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |