recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Se tv2 på 2 tv med antenne
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Se tv2 på 2 tv med antenne

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
koden Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 504
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér koden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Se tv2 på 2 tv med antenne
    Sendt: 16-Januar-2013 kl. 20:24
Jeg har et boxer kort i mit ene tv og det virker fint.
Får signal fra tag antenne som så ledes ud i alle 4 antnne stik i huset.

Hvi jeg gerne ville kunne se tv2 på min imac hvor jeg bruger elgato og eyetv kan jeg så ikke flytte mit boxer kort ud i en box der står i skab hvor signal kommer ind?

Altså afkode signal helt ude så de 2 tv får et afkodet signal derfra?

Tror deværre allerede jeg kender svaret... Køb 2 boxer kort.
Hvis de e sådan så tror jeg hellere at jeg helt undværer tv2. Mest i protest, men egentlig også fordi jeg sjældent bruger det.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 20:36
Lige i øjeblikket kan du se TV2 uden kort......

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
kbking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-Januar-2008
Point: 315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 20:45
Til top
koden Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér koden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 21:04
lige nu????
Til top
koden Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér koden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 21:06
smartwi ser rigtig smart ud :-)

Men hvordan vil de undgå at jeg deler signal med nabo, underbo og overbo og måske de 2 sidste i opgangen?
Til top
JacobHL Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JacobHL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 21:35
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Lige i øjeblikket kan du se TV2 uden kort......

Klaus
Jeg fik sat antenne til mit TV her den anden dag og fandt med stor undren TV2 uden noget CA modul(eller boxer-kort). Jeg har søgt nettet tyndt om hvorfor jeg kan dette, og evt. hvor længe. Jeg fik hurtigt luret at TV3 og Kanal5 løber januar+februar, men hvorfor kan jeg se TV2, og hvor længe? Jeg synes ikke jeg har kunne finde noget information om det nogen steder.
[edit]: Nevermind. Lige da jeg trykkede besvar fik jeg idéen til søgeordene "TV2 Gratis januar", og fandt linket: http://www.sn.dk/Nye-Boxer-seere-faar-TV2-gratis/Danmark/artikel/242926 - jeg viser bare mig selv ud.

Redigeret af JacobHL - 16-Januar-2013 kl. 21:37
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu