|
SEAS DRG700 Router password |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
foffer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Status: Offline Point: 69 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-December-2013 kl. 12:42 |
Vi har lige skiftet til SEAS NVE's packetfront drg700 router, og jeg kan ikke logge ind og administrere den, da jeg ikke kan koden til den. Er der nogen der har nogen ide om hvad login kunne vaere?
Christoffer EDIT: Jeg fandt ud af det selv. Brugernavn: admin Password: det samme som wifi-passwordet Redigeret af foffer - 05-December-2013 kl. 12:51 |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er selv SEAS NVE-kunde, så er lidt nysgerrig om det har været et tvunget skift til Packetfront-routeren?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mon ikke man bare skulle kontakte SEAS? - med mindre i da ikke skal have lov at få adgang til routeren. Lidt ligesom TDC laver. Man skal aktivt bede om at få lov at administrere den selv.
(ps - det ville nok være ret dumt at have et password liggende her på forummet?) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |