recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SEAS DRG700 Router password
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SEAS DRG700 Router password

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
foffer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-November-2007
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér foffer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SEAS DRG700 Router password
    Sendt: 05-December-2013 kl. 12:42
Vi har lige skiftet til SEAS NVE's packetfront drg700 router, og jeg kan ikke logge ind og administrere den, da jeg ikke kan koden til den. Er der nogen der har nogen ide om hvad login kunne vaere?

Christoffer

EDIT: Jeg fandt ud af det selv. Brugernavn: admin Password: det samme som wifi-passwordet

Redigeret af foffer - 05-December-2013 kl. 12:51
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Point: 909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2013 kl. 13:10
Er selv SEAS NVE-kunde, så er lidt nysgerrig om det har været et tvunget skift til Packetfront-routeren?
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2013 kl. 16:19
mon ikke man bare skulle kontakte SEAS? - med mindre i da ikke skal have lov at få adgang til routeren. Lidt ligesom TDC laver. Man skal aktivt bede om at få lov at administrere den selv.
(ps - det ville nok være ret dumt at have et password liggende her på forummet?)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu