|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
jeppedk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Hvad med et sæt Focal højtallere, som under fælleskøbet: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.as px?articleid=2027&zoneid=13 Jeg købte mig et par sidste gang og synes de er nice
|
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
Jeg har osse Onkyo 605 plus 4 Kef 2005.2 til salg hvis det var noget, så kan du bruge resten på en Ps3 og Center + sub..
Vil gerne hælpe dig med at anskaffe en passende center plus sub, hvis du køber det af mig.. Men kig i Salg og køb her på siden. |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() |
Jeg har skam allerede en PS3
![]() |
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() |
Så har jeg bestemt mig for hvilken reciever og højtaler + sub jeg skal have!
![]() Og som reciever er det blevet til Onkyo 606. Jeg har dog ikke helt råd til det endnu, men først i næste måned ![]() Jeg har dog et "lille" problem. Jeg ved ikke hvordan jeg skal få plads til både tv og højtalerne. Baghøjtalerne + sub er ikke noget problem, men front og center højtalerne bliver lidt problematisk. Mit tv står på mit skrivebord sammen med PS3'en og pc'en. Tv'et står hen imod væggen. Der er altså ikke noget luft mellem venstre side af tv'et og væggen. Hvor langt væk fra tv'et skal højtalerne ca. hænge fra tv'et før man for den der surround oplevelse? Er det okay at placere center højtaleren ovenover tv'et? Redigeret af L'er - 11-Februar-2009 kl. 13:15 |
|
Pioneer PDP-LX5090
|
![]() |
|
![]() |
Er der ikke nogen der vil hjælpe?
|
|
Pioneer PDP-LX5090
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Du er nødt til at flytte lidt rundt så du får mere luft mellem TV og højttaler. Center er OK at placere oven over. Mest vigtigt er det at den kommer så tæt på billedet som muligt. |
|
![]() |
|
![]() |
Hvor langt væk skal fronthøjtalerne ca. være fra tv'et?
|
|
Pioneer PDP-LX5090
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |