|
SEK-2500U/ZG One Connect boks - Erfaringer. |
Besvar | Side <1 14151617> |
Forfatter | |
allannielsen
Ny bruger Oprettet: 18-Juni-2014 Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
hej Chappelle
jeg bruger stadig cnet setting, dog er der et par ting som er ændret. http://forums.cnet.com/7723-19410_102-603993/samsung-un65f9000-picture-settings/ --Picture menu Mode: Movie Backlight: 7 Contrast: 92 Brightness: 45 Sharpness: 0 Color: 50 Tint: G50/R50 Picture Size submenu: Picture Size: Screen Fit Position: [no change] Auto Adjustment submenu: [Grayed out] 3D submenu: N/A PIP: N/A Advanced settings submenu: Dynamic contrast: Off Black tone: Off Flesh tone: 0 RGB Only Mode: Off Color space: Custom White Balance: [see below] 10p White Balance: On Gamma: +1 Expert Pattern: Off Motion Lighting: Off [grayed out] Black Enhancer: Off Color Space submenu: Color Space: Custom Red: Red 47, Green 0, Blue 4 Green: Red 0, Green 50, Blue 16 Blue: Red 0, Green 0, Blue 50 Yellow: Red 50, Green 48, Blue 14 Cyan: Red 0, Green 50, Blue 50 Magenta: Red 52, Green 0, Blue 48 White balance submenu: ny nul punkt rettet R-Offset: 25 ret til 0 G-Offset: 24 ret til -1 B-Offset: 22 ret til -3 R-Gain: 23 ret til -2 G-Gain: 24 ret til -1 B-Gain: 26 ret til +1 10p White Balance submenu: her bruger standart indstilling da den er anderledes med sek 2500 Interval 1: Red -1, Green -1, Blue -1 Interval 2: Red +2, Green +3, Blue +2 Interval 3: Red +1, Green +2, Blue +2 Interval 4: Red +1, Green 0, Blue +2 Interval 5: Red -1, Green -1, Blue +2 Interval 6: Red +1, Green +2, Blue +4 Interval 7: Red -1, Green 0, Blue 0 Interval 8: Red +4, Green 0, Blue +2 Interval 9: Red +5, Green 0, Blue +3 Interval 10: Red +8, Green 0, Blue +8 Picture options submenu Color tone: Warm2 Digital Clean View: Off MPEG Noise Filter: Off HDMI black level: Normal [grayed out] Film mode: Auto 1 Auto Motion Plus: Custom Smart LED: High Cinema Black: On Auto Motion Plus submenu: Blur reduction: 10 Judder reduction: 0 LED Clear Motion: Off -- System menu Eco Solution submenu: Energy Saving: Off Eco Sensor: Off [others N/A] |
|
Morn
Junior bruger Oprettet: 18-Marts-2012 Sted: København Status: Offline Point: 47 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hey hvordan har i fået HBO Nordic på jeres evo kit 2014?? Jeg kan kun få HBO GO :(
|
|
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken version opdatering har du? 1180? Der dukker to HBO Nordic apps op på mit TV og ingen HBBTV GO |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
Morn
Junior bruger Oprettet: 18-Marts-2012 Sted: København Status: Offline Point: 47 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sidder på kontoret lige nu.. Men jeg har den nyeste opdatering.. Når du laver en factory reset, kan du så hele guiden igennem?? Min den kommer og brokker sig, når jeg skal indtaste postnummer...
|
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Har du 1180 som opdatering. Hvis ikke, er det ikke den nyeste selv om det skrives på dit TV.
Prøv også at følge den nemme vejledning, der fulgte med din evolution kit. Da jeg installerede denne nye er enhed, kom der et helt nyt udseende af Smarthub. Der vistes også mange nye apps. Og det er her, at dit problem ligger. Jeg kan desværre ikke svare dig om reset, da jeg ikke har haft behov for det. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg var inde på Samsung.dk. Firmware til F9005 er nu 2221. Jeg bruger 1180 og har kit model 2014.
Hvilken firmware bruger I? |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
rotelman
Bruger Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg kører også på 1180 med en 2014 boks
|
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Ok. Når jeg forsøger at opdatere på TV vises, at der findes en ny opdatering. Køres opdatering slukker TV og tænder som det skal, men det er stadig 1180. Jeg har prøvet det samme tidligere, hvor det viste sig, at den nye firmware var for stor til direkte at opdatere, og hvor jeg benyttede i update med usbstik.
Men den nye firmwareupdate er formentlig kun til evolution kit 2013, og hvad betyder det når vi har 2014? |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
rotelman
Funktioner
Tak(0)
|
hjælp jeg er på firmware 1190... alt virker faktisk altså netflix 4k og hbbtv fra dr :-)
MEN hver gang jeg starter tv'et er der en 5-15 sek. pause hvor tv'et slet ikke "svarer" på remote input som lyd ned/op eller kanal skift. Dette problem var der ikke på firmware 1180 (den forrige) Er der nogen som ved om man kan slå dette fra så tv'et virker med det samme :-) |
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Hos mig er der ingen problemer. Så det er næppe opdateringen med mindre, den har fejlet. Du kan jo nulstille tv'et, så er du ude over problemet. Det ville jeg nok gøre. Selv om det er lidt surt, men en time efter er du klar igen. Men start med at tjekke batterier på remote, måske er det bare det Redigeret af bentpetersson - 12-December-2014 kl. 07:05 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
allannielsen
Ny bruger Oprettet: 18-Juni-2014 Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Rotelman
Jeg har samme problem, de første 5 - 10 sek kan man ikke gøre noget. Mit startede også først med firmware 1190. Lidt irriterende men skal nu ikke spolere et ellers perfekt tv. |
|
rotelman
Funktioner
Tak(0)
|
Tak ja TV'et er super fedt med mega godt billede... men rart at vide at jeg ikke er den eneste med problemet |
|
Besvar | Side <1 14151617> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |